2020 model Bmw cabrio alcam da
aldığım zamaan cok kız gelir
mi
2020 model Bmw cabrio alcam da
aldığım zamaan cok kız gelir
mi
Cevap
4Cevap
Kızlar için değil orayı bi düzeltelim çünkü onlara kız denmez hepsi para avcısı insan olsalar gider kendileri çalışır alırlar zor bir şey değil
Evet bence de
Düşer diyenler de var düşmez diyenler de, şahsen ben düşmem sonuç olarak o arabayı benim üstüme yapmıycak neden takılıyım ki araba konusuna😅
Yani bence de saçma ya
Havalı olur dilkat çeker sadece
Ama dünya genelinde var ya araba alacağım şu kızı etkileyecek falan her ülkede öyle bir görüş var ben bunun nedenini merak ediyorum yani arabası olan erkek neden daha çok dikkat çeksin
Evt paralıyım zaten babadan 12-13 milyon miras kaldı
Tanısalım mı shusısısı
Benim için karakter önemli nereden biliyorsun çirkin olduğunu
Tamamen erkek yanılgısı, araba değil iş parada bitiyor.
Bmw cabrion varsa paran vardır dostum 2 milyon araba
Sadettin kaptan vardı adam sıfır Ferrari almıştı, ama gemide çalışıyordu :) Bana arabasının resmini gösteriyordu. Karadenizliydi, em 3 sefer yaptı 2 sene Türkiyeye dönmedik . döndüğümüzde araba 2 yaşındaydı :) ve durdugu yerde muayene sigorta taksitleri ödüyordu. Otomobille hiç işim olmadı şöförlük yapacaksan sorun yok. Paran bolsa harca ama arabaya amerikada dibi düşen kadınlar olabilir. Dünyanın her yerine gittim öyle arbaya bakan kız görmedim. parasını ödersin alır götürürsün zaten o kızı. O internette gördüğün youtuberlar var ya onların gittiği hemen her yere gittim adamlara sevişecekleri yerleri tarif ediyorum. tabi onu göstermiyorlar size. Ben bir denizciyim çift vatandaşım pasaport derdim de yok adamı çağırıyorum evimden alıyor ülke değiştiriyorum özel aabayla gelip alıyor. Çok para mı veriyorum hayır. Bu kadar vergi ve ceza varken araba çok lüks benim için. Ama bu sizinki zevk. kadın nedne arbaya düşsün. Hergün lise önlerinde birçok erkek arabayla bekliyor. Lise aaşkları zamanından kalma bir heves belkide
Zaten çok varoş bir düşünce ben kendi zevkim için alcam
Kız düsürmek için arabaya ihtiyaç duymakta ayrı nir ezikliik kadınlara ulasmak bu kadar zor değil yani ama bmw Cabrio dkkat çeker aga jer anlamda
senin o arabaya yatıracağın parayla ne yaparım biliyor musun kız canım çekse bu araba 102.000 dolar her bir 1000 dolar 30 gün taylandda ya da her hayatımın 180 gün=6 ay filipinlerde değiştirerek yaşarım bunlara tipim değil dediğin japon ve ruslar da dahil Taylandda japonyadan gelip macera olsun diye erkekle yatanlar var ukrayna rus polonyalı Hatta Türk kızları da var buraya yazmak istemezdim. burada 102.000 dolar yapacağın seks senin ömrünü bitirir . arabayı aldıgında aşk yaşama garantin yok ekstra masrafın çok. Şuraya moldovaya bir çık. Bak ukraynada erkek kalmadı kızların erkeklere ihtiyacı olacak yakında barış var. Madem paran var küçük havuzda ne işin var. Okyanus varken sayılı balıklarla uğraşıp baş belası problemlerle uğraşmak , mahallenin hurdacısı maho şu an 3ncu kez taylanda gitti 50 yaşında 17 lik kızla aşk yaşıyor ne diyim ki. hurda toplayanın arabasında diyarbakırlı yazıyor. adamı uyandırdım. Senin araban daha güzel kabul ederim romantik ama bana göre para kaybı. Belkide bakış açım kıttır sen hakılısndır. Ben böyle görüyorum
Ağam tamam da Türkiye’de yaşıyorum işim gücüm her şeyim burada bana bir araba lazım yani normal sıfır araba almaya kalksan 1 milyondan aşağı değil ben 600 700.000 daha koyacağım bir tane araba alacağım yani araba lazım
5 milyona araba almıcam ki
Genç spor araba alcaö gösterişli karı kız için değil zaten zevkim için
Çok kız gelir mi bilmem de arabanın yüzüne bakarım, Allah kaza göstermesin der geçerim.
Ben merco sevyorum canım ya
Cabrio (üstü açılan) alcam ya, ondan bmw düz alsam merco alırdım
Arabaya düşen kızdan hayır gelmez
Gösteriş ve lüksü seviyorlar
Gezmeyi seviyolar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo, 2020 model BMW Cabrio mu? Yani açıkçası araba bayağı bir cazibe noktası olsa da, sanırım kızları etkileyen asıl şey bir erkeğin kendine olan güveni ve karakteridir. 😇 Araba elbette güzel bir detay olabilir ama biri seni sevdiğinde seni, yani kişiliğini sevsin isterim. Yoksa araba sadece iyi bir "ekstra" olur ama asıl hikaye senin kim olduğun. 😍
Arabayla ilgilenme sebepleri ise çoğu zaman konforu, estetiği ya da konuşacak ortak bir şey yaratabilme isteğidir. O yüzden arabandan çok kendine yatırımı unutma derim. 😊 BMW güç, şıklık ve gösterişi temsil ediyor, ama onunla birlikte harika bir birey de önemli! 😉