Cafede kızların masasına oturma bahanesi taktiği nelerdir?

Dün gece arkadaşımla ikimizin gittiği bir cafede hemen arkamızdaki masada 3'lü bir kız grubu ve hemen onların yanındaki masada da 3'lü erkek grubu oturuyordu, erkeklerden biri bir anda kalktı kızların masasına gitti iyi akşamlar kızlar müsade var mı oturabilir miyim dedi ve kızlarda kabul etti oturdu sonra çocuk birşeyler söyledi anlattı 3-4 dk kadar ama tam olarak ne anlattığını ne konuştuğunu anlayamadım kızlar baya güldü ama ardından çocuk kalktı içeri gitti 1-2 dk sonra elinde 3 su ve kurabiye tarzı bir iki birşeyle geldi ve muhabbete kaldıkları yerden devam ettiler 😃 biz iki sap delikanlı da öylece aval aval bakmakla yetindik, benim yakışıklı ve tatlı bir delikanlı olmama rağmen bu yaşıma geldim hiç sevgilim olmadı ve haliyle tecrübesizim çok kızla durakta otobüste cafede vb başka birçok yerde bakışıyoruz ama ama bakışmaktan ileri hiç gidemiyorum maalesef, çünkü yanına gitsem ne konuşacağımı nasıl sohbet muhabbet kuracağımı bilmiyorum çekiniyorum korkuyorum terslerse diye, lütfen bı yardımcı olun bana bu konuda, teşekkür ederim şimdiden yorumlarınız için, herkese bu arada mutlu yıllar hayırlı günler. 🙃🙏

Cafede kızların masasına oturma bahanesi taktiği nelerdir?
Cevapla