Artık hislerim yok diye giden biri döner mi? Lütfen sonuna kadar okuyun?

yaşım 22 ve 2 yıl boyunca her gün beraber olduğumuz yüzlerce anı biriktirdiğimiz bir kız ile 2 hafta önce yolları ayırdık. 3 ay önce de ayrılmıştık ben uğraştım barıştık yanına gittim falan. Şimdi ise farklı dogum günümü kutluyoruz baya hediyeler alıyor organize ediyor sonraki 3 gün bizde kalıyor bundan da 2 gün sonra ayrılıyor. Sebep? İlişkinin heyecanı hevesi kalmadı, biz birbirimize göre insanlar değiliz ben bir gelecek görmüyorum dedi ve artık seni sevmiyorum dedi sana karşı eski hislerim yok öldü tükendim bittim. Bu süreçte bir şeu yaşanmadı yani tartıştığımız kavgalı oldugumuz dönem son 2 hafta boyunca yoktu her şey gerçekten çok güzel gidiyor iken ben 1 gün kuzenimde kalmaya gittim ve gece yarısı iş yerine onu görmeye gittim yemek de getirmiştim yanımda açtır ve 2 gündür görüşmüyoruz diye yemegi verdim falan ama dedim bugun eve bırakamıcam servisle gidersin tamam dedi ayrılmadan 20dk önce seni seviyorum aşkım balım bebegim diyen kız 20dk sonra işte ayrıldı bitsin dedi üstteki dedigim lafları 3 gün sonra yanına gittim hayırdır nedir sevep diye görmek istedim karşımda sanki ilk defa görüştüğüm bir insan vardı o kadar soğuk ve hissiz duruyordu. Günlerim mahvoldu sosyal ve kendimi geliştiren bir insanken ruhumun emildiğini hissediyorum günden güne biri mi aklına girdi falan diyince de yok bunu sormana üzüldüm dedi. Zamanında işyerinden arkadaşının arkadaşı bunu ve 2 kişiyi daha eve bırakmak istemişti durduk yere yok ben götürürüm diyip evden kalkıp bunu alıp bırakmıştım sonra o cocugu da takipten çık dedim şimdi tekrar takipleşmeye başlamış bundan bir şey anlar mıyım yoksa gerçelten arkadaşım falan diyordu çocuk da zamanında bana eniştem napıyor vs şeklinde konuşuyormuş öyle hatırlıyorum. Ayrıldığımız gün direkt bütün 2 yılın fotoğraflarını her mesajı silmiş instagramdan wp den anında her yerden çıkarttı. Önceki ayrılıkta ben seni hala köpek gibi seviyorum çok aşığım ama olmuyor diyordu bi şekilde oldurduk şimdi acaba uğraşmamam için mi sevmiyorum hissiz yazıyorum seni sadece insan olarak seviyorum bir aşk falan kalmadı diyor yoksa gerçek midir hisleri bu kadar basit bir şey mi? Döner mi merak ediyorum kafayı yedim evde hiçbir şey yapasım gelmiyor aradan haftalar geçse döner mi dönmek ister mi böyle bi düşünce bi kızın aklına gelir mi böylesine bitirmişken. Ve bence en önemli şey ilişkinin başında ağzımın içine bakardı hayran hayran ne dersem dinlerdi bana çok saygılı ve hayran gibiydi ilişki bitti ve artık bana yukardan baktığını hissettim bence o tarafa eğildi kendimi ezdirmedim hiçbir zaman öyle de laf demedi ama kendisini annem gibi hissediyormuş ilişkideyken ve pnu gördüğmde çok mutluydu halinden memnun ilişki bitti diye mutluluk içersinde hayatına bakıyor. Bu kız özler mi? Döner mi? Böyle bir şey yaşayan var mı?

Artık hislerim yok diye giden biri döner mi? Lütfen sonuna kadar okuyun?
Cevapla