Kızlar ben güneş kremi kullanmak istemiyorum ama yaşlanırsın diyorlar?

Güneş kremi kullanan insanların cildi çok bozuk ben yoga, botoks yapar geçerim yaşlanırsam üstelik beyaz beyaz duruyor, bir süre sonra t bölgesi yağlanıyor, sebum çıkıyor. Güneşte hani D vit vardı niye herkes kaçıyor su gibi bir şey oldu üstelik iyice pahalılaştı 1000 tl ona vereceğime gider tiyatro izler üstüne çıkışta yemek yerim.

Güncellemeler
1 yıl
Birde tramvam var güneş kremi kullandım bir ara cidden alerji oldum cildim bozuldu dedim başlarım popüler kültür köleliğine aloe vera, ginger shot, nemlendirici yeto dedim çıktım.
Kızlar ben güneş kremi kullanmak istemiyorum ama yaşlanırsın diyorlar?
Cevapla