Ben cilt bakımımı kendim uygulayıp yaparım. Doğal malzemelerle istediğim kürü elde edip cildime sürüyorum, parlak ve mat görünen cildime her gün bakıyorum..
Genelde cilt maskemi. Doğal yolla evde kendim yapıyorum. Kahve , zeytinyağı ve bal karışımı hazırlayıp hafta da bir ya da 15 günde bir yüzüme uyguluyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
hiç bir zaman.
Bazılarının cildi genden güzel olur gerek olmaz
Güzellik merkezlerine gitmedim hiç.. İleride daha kapsamlı bakımları denemek için gidebilirim.. Şimdilik evde kendi kendime devam..
Bazen kağıt yüz maskesi kullanıyorum onun haricinde merkeze gitmem
Kendim yapıyorum. Merkezler de yapılan bakımları arada severim.
4 5 ay olmuştur
Genelde cilt maskemi. Doğal yolla evde kendim yapıyorum. Kahve , zeytinyağı ve bal karışımı hazırlayıp hafta da bir ya da 15 günde bir yüzüme uyguluyorum
Çok güzel.. 👏👏
O yüzden yüzün parlıyor.. 🌹🌹
Teşekkür ederim 🙏❤️ hiç pahalı kimyasal ürünler almaya gerek yok
Bence de..
Kimyacı olduğum halde dikkat ediyorum bu konulara.. 🌹🌹
👏👏👏👍👍👍🥰😘🥰😘
Yaptırmadım sanırım kendim yapıyorum o kadar şeyi boşuna almıyoruz 😂
Baya oldu ya
Hiç güzellik merkezinde cilt bakımı yaptırmadım😢
Hiç yaptırmadım genelde evde kendim yapıyorum.
Hayatımda hiç gitmedim
Tabikide şaka erkek olanlara gidiyorum
demin elimi yuzumu yıkadım o sayılıyo mu?
Sayılır.. 😂😂
Hiç yaptırmadım çünkü güvenemiyorum
Hiç gitmedim
Yaptırmadım hiç
Hiç gitmedim
Bugün yaptırcam.
Hiçbir zaman
Dün.
hiç yaptırmadım
Hiç yaptırmadım
Çok oldu