Güzellik & Bakım En son ne zaman güzellik merkezine gittiniz? ÇıtırÇitos Takip Et FenomenGuru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor Covid'ten dolayı aylardır gitmiyorum güzellik merkezine. Sen en son ne zaman gittin? En son ne zaman güzellik merkezine gittiniz? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı. Yakın zamanda detaylı cilt bakımına gideceğim gadası. Şu an için güzellik merkezi araştırıyorum. 0 0 Yorumla
1kann Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 69% +1 yıl Allah kadınların yardımcısı olsun bi de böyle dertleriniz var dimi ben istediğim zaman Orhan a (berber) gidiyorum kapanmada da gece dükkanı actiriyordum... Sağol Orhan (ALTINMAKAS ERKEK KUAFÖRÜ) kıymetini daha iyi anladım... 0 0 Yorumla
Saddov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Uykularımı güzellik uykusu şeklinde uyuduğum için merkezlere ihtiyaç duymuyorum. 1 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Bayağı oldu bir yıldan fazla ama tatil dönüşü bakına gideceğim 0 1 Yorumla ÇıtırÇitos +1 yıl ben de gitmeyeli baya oldu, yılbaşıdan önce bir uğrayacağım.
NeyyyyMıstaamNeyyyy Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 94% +1 yıl Hiçbizaman ben zaten güzelim ne işim olur iyice kıskanıp çirkin yaparlar beni 0 0 Yorumla
gokhanncesur Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 80% +1 yıl Kızlar niye güzellik merkezine gitme ihtiyacı duyuyorsunuz 0 0 Yorumla
Tubaacelyaaa Takip Et Master Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. İhtiyacım yok ki gideyim ben doğal güzelim 0 2 Yorumla ÇıtırÇitos +1 yıl oo şanslısın desen :D Yorumla Tubaacelyaaa +1 yıl Bilmem belki de 🙃 Yorumla
serimiyy Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,9b cevap paylaştı. 5 ay oluyor 0 0 Yorumla
Black-Butterfly Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 79% +1 yıl Hiç gitmedim param olunca gidicem inşallah 🤲🏻 0 0 Yorumla
Lobellia Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 633 cevap paylaştı. Dün sabah. 0 0 Yorumla
___bakımlıkızz Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl 1, 2 hafta falan 0 1 Yorumla ___bakımlıkızz +1 yıl önce gittim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yakın zamanda detaylı cilt bakımına gideceğim gadası. Şu an için güzellik merkezi araştırıyorum.
Allah kadınların yardımcısı olsun bi de böyle dertleriniz var dimi ben istediğim zaman Orhan a (berber) gidiyorum kapanmada da gece dükkanı actiriyordum... Sağol Orhan (ALTINMAKAS ERKEK KUAFÖRÜ) kıymetini daha iyi anladım...
Uykularımı güzellik uykusu şeklinde uyuduğum için merkezlere ihtiyaç duymuyorum.
Bayağı oldu bir yıldan fazla ama tatil dönüşü bakına gideceğim
ben de gitmeyeli baya oldu, yılbaşıdan önce bir uğrayacağım.
Hiçbizaman ben zaten güzelim ne işim olur iyice kıskanıp çirkin yaparlar beni
Kızlar niye güzellik merkezine gitme ihtiyacı duyuyorsunuz
İhtiyacım yok ki gideyim ben doğal güzelim
oo şanslısın desen :D
Bilmem belki de 🙃
5 ay oluyor
1hafta once lazere
Bir hafta olmuştur
Hiç gitmedim param olunca gidicem inşallah 🤲🏻
hiç gitmedim evde hallediyorum
Hic gitmiyorum
Bayram öncesi.
Hatırlamıyorum
Hiç gitmedim
Dün sabah.
Pandemiden önce.
Gitmeyen kızlar 🤔
hiç.
Hiç gitmedim
Hiç gitmedim
Ben zaten güzelim
1, 2 hafta falan
önce gittim
1 ay önce
Dün gittim
6 ay önce😭