İnsanın kendisine bakması bakımlı olması çok güzel bir şey değil mi ya?

özellikle biz kadınlar için çok daha güzel bence iyi ki kadın olarak dünyaya gelmişim diyorum mesela saçımız yıpranıyor hop bakım kendimizi şımartmak istiyoruz hop bakım moodumuz yükseliyor bugün ellerimin kuruduğunu fark ettim ve bilgisayar masamın üstüne görebileceğim bir yere nemlendirici krem koydum ellerim bebek gibi şu an yani bunu düşünmek bile beni yükseltti resmen

İnsanın kendisine bakması bakımlı olması çok güzel bir şey değil mi ya?
Cevapla