Yanınızdaki insana bakılmasını istemek size ne kadar doğru geliyor?

Kötü anlamda değil tabi o başka bi mevzu mesela güzel/yakışıklı olduğu için insanların bakmasını isteyen ya da sadece bununla ego kasmak isteyen insanlar var onun gibi yani ama yine de no!! diyorum
Yanınızdaki insana bakılmasını istemek size ne kadar doğru geliyor?
Cevapla