
Kantaron yağı süre süre son durum bu, iz kalmayacak gibi. Sizce?

Kantaron yağı süre süre son durum bu, iz kalmayacak gibi. Sizce?
Öncelikle geçmiş olsun, fotoğraftan anlaşılıyor ki yüzeysel çok derin değil. Kantaron yağı kullanabilirsiniz. Ayrıca iyileşmeye yakın aşırı derecede kaşıntı yapabilir elinizi sürmemeye ve güneşte kalmamaya dikkat edin.
maske kullanıyorum zaten iş yerinde problem olmaması adına
aa evet haklısınız teşekürler
Öncelikle çok geçmiş olsun kalma olsaligi var ama eczaneden leke için merhemler var contractubex gibi ya da belki daha iyileri bile vardır. Erkenden kullanırsan daha çabuk geçer ve daha az iz kalma olasılığı olur hatta hiç iz kalmaz bile
kantaron olmaz mı
alırım ya yeterki kalmasında, dün darp raporu alırken doktor kantaron sürmeniz iyi dedi
teşekkür ederim
Cevap
16Cevap
geçmiş olsun kedi mi tırmaladı yoksa kızlar arası kavgada mı oldu...
Kantaron yağı sür geçer. Geceleri karanlıkta sür. Kavga mı ettin
gündüz sürüyorum ama maske takıyorum
Gündüz sürme ışıkta yanar yüzün
Nasıl bu hale gelfin hangi vicdansız hayvan yaptı bunu. 😟
ka şar bi kız
ay teşekkür ederim inşallah
Son durum nedir? Geçti mi izler. Bende aynı durumdan muzdaripim
geçti aşkım hiç korkma ama ben iz giderici krem kullandım 1 ay aralıksız
dermatix
Haber verseydin gelirdik dkdk
aşko 2 kişiydik dövdük ama tırmalamış bulundu
Geçer ama biraz zor
iz kalmasında ne akdar sürerse sürsün
Dövdüler mi seni vicdansızlar.
evet
Sen de onları dövseydin. Göze göz dişe diş.
dövdüm
Kalır bençe izlere bakarsan
Kalmaz yaşın ilerledikçe geçer
scar
Contractubex kullan
duydum onu
Maalesef kalabilir
Nasıl oldu
Noldu tam olarak kavga mı
Kalır
Kim yaptı gider
Kantaron iyidir
Kim tırnakladı la
kız
Niye
Kalır
El vurmadıkça geçer
Kalmaz
Cildiyeye git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?