Acil !!! Yardımınıza ihtiyacım var. Lütfen , bana yardım eder misiniz 😠😡🤬😖😭 ?

Şimdi ben , içine küçük örgü tokalarımı koyduğum bir plastik boru götürdüm ve 4 saat , bıkmadan , usanmadan , ağzımı o boruda tutup , dudağımı onunla şişirtmeye kalktım. Dudağım çok şişti amma aynı zamanda , tepki gösterdi ve bir tür hafif enfeksiyon yayıldı. Kenarlarında , sivilce gibi sepkiler ortaya çıkmaya başladı ve benim ailem buna çok karşı bir şey , hele ki , bu yaşta normal olarak. Lütfen , bana yardım edin. Annem bana bir krem almıştı , hem yüz hem el içinmiş. Onu sürdüm amma daha da kabardı. Ağlamaktan da , gözlerim şişti ve artık , kafayı yemek üzereyim. Ne sürebilirim veya ne yapabilirim bu sivilcelerin gitmesi için? Fondötenim dê , kapatıcım dâ yok ki , kapatayım. Sizce bu sepkilerin gitmesi için , ne yapabilirim?
Acil !!! Yardımınıza ihtiyacım var. Lütfen , bana yardım eder misiniz 😠😡🤬😖😭 ?
Cevapla