Soğuktan yüzümde kızarıklık oluştu. Nasıl geçer, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 6 ay boyunca roaccutane tedavisi gördüm. 1 ay oldu ilacı bırakalı, 3 gün öncede Differin Jel kullanmaya başladım sivilce lekeleri için. 2 gün önce akşam dolasıyodum eve geldigimde burnumdan yanaklarima dogru olan kısımlar kıpkirmizi olmustu. 2 gün gecti ama hala kıpkirmizi. Doktora git diyeceksiniz ama cildiyeye randevu bulamiyorum ozel hastanede dahi çok ileri bi tarihe veriyor. Elimde Hametan ve Madecassol kremleri var. Yardimcı olabilir misiniz napabilriim kipkirmizi ve aciyo Şu an
Soğuktan yüzümde kızarıklık oluştu. Nasıl geçer, ne yapmalıyım?
Cevapla