Çok donuyorum ateşim mi var demek bu? Ne yapayım şu an?

Üzerime kalın da giyindim ama yine de fazlasıyla üşüyorum evde de yalnızım hastaneye gidecek halim de pek yok. Pratik bir şekilde ne yapabilirim aklınıza gelen? Soğuk duş falan mı alayım?

Çok donuyorum ateşim mi var demek bu? Ne yapayım şu an?
Cevapla