Tenime göre ne kadar açık ten o kadar fazla faktör ve nemlendirici önemli
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bu markayı son 1 yıldır kullanıyorum ve aradığımı sonunda buldum diyebilirim kızlaaaaarr🌞 Elbette güneş kremi seçerken içeriğine bakmalıyız. İçerdiği zararlı kimyasallar asla göz ardı edilmemeli. Bu yüzden ilk olarak önce doktorunuza danışın ve cilt tipinizi öğrenin daha sonra zararlı kimyasalları öğrenip güneş kreminizi bu ve benzeri markaları tercih edebilirsiniiiiz. :D
Ben güneş kremi seçerken elbette önce ne kadar koruyucu olduğuna bakarım sonra tatilde suyla temas edince etkisi devam edip etmediğine dikkat ederim ve tabi ki içinde ki besleyici olup olmadığına bakarım
Spf kaç olduğuna dikkat ediyorum malum sehrimiz aşırı sıcak ve güneş deli gibi yakıyor. Genel olarak eczaneden alıyorum. Bir ara cildiye doktorumun önerdiği bı tane vardı 2 yıldır onu kullanıyorum
Cildim hassas oldug için öncelikle bana uygunluğunu dikkat ediyorum, sonrasında koruma dercesine ve içeriğine bakıyorum minimum derecede zararlı olanı seçiyorum. Yani özetle ekonomik ve zararsız olmalı
Güneş kremi kullanmak çok isterdum ama kullanmıyorum çunkü guneşe çıkarken tenim bryaz olduğu için ne bronz oluyo nede kızarıyo hatta çocukken güneşin altında 1 saat boyunca duruyodum ki, tenim bronz olsun ama hiç bi şey olmuyo ki maalese (
Su bazlı olmasına çok yağlı bir güneş kremi komedon oluşumuna sebep olabiliyor. Üstelik bir çoğumuz çift aşamalı bir temizlik uygulamadığımız için yağlı ilan güneş kremini cildimizden tam olarak temizleme yapamıyoruz.
Güneş kremi seçerken hem orjinal mi diye bakarım hem yağlı olmamasına ve kolay emilim sağlamasına dikkat ederim hemde suya dayanıklı olmasına özen gösteririm. He birde sivilce yapmazsa tadından yenmez
Denedim bunu harika tafsiye ederim. ama kisa surede bronz olmak isteyenler icin uygun degil. Yaninizdakiler kizarirken siz yavas yavas kizarmadan bronzlastiginizi goruyorsunuz. ve sonrasinda derinizde soyulma cok az oluyor.
Alman malı olup olmadığına dikkat ediyorum açıkçası.
Çünkü; Alman malları genelde gayet konforlu, hijyenik, uzun süreli kullanım ve kalitesiyle ünlenen mallardır bu nedenle ne olursa olsun Alman malı tercihimdir.
#CildiniGüçlendir cildime olan uyumu ve faktörünün doğru oranda seçilerek alınması lazım. E vitamini çok yağlı bir his bırakıyor o yüzden en güzeli nemlendirici özelliği daha çok olan kremleri veya losyonları tercih etmek
Tabiiki kaç faktör olduğu en önemli etkenlerden birtanesi.. Pigment ve renklendiricisi olmayan bir güneş kremi tercihimdir herzaman.. Tabiiki bu sizin cilt tipinizlede alakalı bişey.. Her ürün herkese iyi gelmeyebilir.
Ben güneş kremi tercihlerimde mutlaka tehlikeli kimyasallar olmamasına özen gösteriyorum. Bebekler ve çocuklar için kullanılabilenler diğerlerine göre en azından daha az tehlikeli madde içerdiği kanısındayım ve onları tercih ediyorum.
Güneş kremi alırken sph yüksekliğine ve içeriğinde havuç yağı olup olmamasını kontrol ediyorum havuç yağı içerikliyse almayın havuç yağı bronzlaştırma etkisine sahip bir madde yaani bunun dışında pek dikkat etmıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
755Cevap
Hassas çiltlere uygun olmasına ve yüksek korkuma faktörüne.
Sağlam koruması ve kötü kokmaması yeterli oluyor ya
Güneş kremi alırken markasına ve içeriğine dikkat ediyorum
Cildimi en iyi şekilde koruyup en az zarar verecek olanı
spf oranına ve içeriğinin temizliğine tabii
Marka kaliteye ve internetten yorumlarına bakıyorum
Güneş kremi olsa benim için yeterli çok dikkat etmiyorum
Bulunduğum bölge okadar sıcak ki krem fayda edermi bilemedim :)
UV seviyesi yüksek olanları tercih ediyorum zaten en çok tutulan genellikle 50 olduğu için onu aldım
Koruyuculuk düzeyine ve dayanıklılığına bakıyorum olay çözülüyor
Güneş kremi tercih ederken alerjimin olup olmamasına bakarım
Internette ürün hakkında yapılan yorumları okuyorum genelde araştırıyorum o bana yetiyor
Çok olması koruması yüksek olması ve uygun fiyatlı doğal duran
Cildimi gerçekten korumasına ve suda akıp gitmemesini sağlayacak kremleri tercih ediyorum
Topaklanmaması terleyince beyaz beyaz akmaması sivilce yapmaması yağlandırmaması
Güneş kremlerinin fiyatları uçtu her şey gibi. 30 faktör alıyorum genelde.
yağlanma yapmamasına göz yakmamasına yüksek koruma olmasına ve soyulma yapmamasına
Güneş kremi seçerken herhangi bir özelliğine dikkat etmiyorum. Marka tercih edilen ve kullanıcı tavsiyesi iyi olan bir marka ise satın alıyorum.
Çok sıcak olmasına, yaz ayında olmaya, tatil de olmakta sayılabilir
Çok fazla detaya gerek yok güvenilir bir marka olsun yeterli.
Yapış yapış olmamasını isterim kokusunun güzel olması ve işlevinin aynı donda koruması
Tarihine ve içeriliğine bakıyorum..
Dogal olması tercihim nanoteknoloji olmamalı mesela
Iyi olmasina kaliteli olmasina dikkat ederim her zaman
Kokusuna ve markasına birde 50 faktör olmasına 😄😄
Bilindik marka olmasına, güneş koruma faktörüne ve fiyatına
Suya dayanıklı olması, yağlı hissettirmemesi ve yüksek faktör olması.
Nemlendiricili olmali bana kesinlikle cildim zaten hassas yapili
Kolay emilmesine koruyuculuğunun uzun süreli olmasına dikkat ediyorum
Hem korusun, hem bronzlastirisin, etkisi de biraz uzun sürsün, öyle akıp gitmesin terle tuzla filan
Güneşe çıkınca kollarım alerji oluyor güneş kremini alerjiyi koruması lazım ona dikkat ederim
😃😃 ne kremi gir çamura çık miss gibi 🤣🤣 fakir batak, da zengin yatak, da kıvrılır
Tenime göre ne kadar açık ten o kadar fazla faktör ve nemlendirici önemli
Bu markayı son 1 yıldır kullanıyorum ve aradığımı sonunda buldum diyebilirim kızlaaaaarr🌞 Elbette güneş kremi seçerken içeriğine bakmalıyız. İçerdiği zararlı kimyasallar asla göz ardı edilmemeli. Bu yüzden ilk olarak önce doktorunuza danışın ve cilt tipinizi öğrenin daha sonra zararlı kimyasalları öğrenip güneş kreminizi bu ve benzeri markaları tercih edebilirsiniiiiz. :D
Yüksek uva ve uvb koruması olmasına, cilt bariyerini bozmamasına dikkat ediyorum…
Yeni nesil koruyucu filtreler kullanılmış olmasına , parfüm alkol olmamasına uv +50 olmasina
Vallahi tenimi yakmasın beni karartmasın bir de mümkünse güzel koksun yetiyor bana
Kremin içeriğinin doğal olmasına dikkat ederim
cok faydali koruyor kullanmanizi tavsiye ederim
Kaliteli mi diye bakıyorum bi de bazen fiyatına
Ben güneş kremi seçerken elbette önce ne kadar koruyucu olduğuna bakarım sonra tatilde suyla temas edince etkisi devam edip etmediğine dikkat ederim ve tabi ki içinde ki besleyici olup olmadığına bakarım
Kaliteden ödün vermem en iyisi hangisiyse onu alırım
Evet arkadaşlar güneş kremi acayip önemli bir şeydir
Gerçekten iyi koruma sağlıyor mu ona bakarım. Genelde güvendiğim markaları tercih ederim.
Komedon, sivilce yapmamasına. Suya dayanıklı olmasına, yüzümde pütürlü durmamasına. Beyazlık kalmamasına.
Spf kaç olduğuna dikkat ediyorum malum sehrimiz aşırı sıcak ve güneş deli gibi yakıyor. Genel olarak eczaneden alıyorum. Bir ara cildiye doktorumun önerdiği bı tane vardı 2 yıldır onu kullanıyorum
Cildim hassas oldug için öncelikle bana uygunluğunu dikkat ediyorum, sonrasında koruma dercesine ve içeriğine bakıyorum minimum derecede zararlı olanı seçiyorum. Yani özetle ekonomik ve zararsız olmalı
Güneş kremi kullanmak çok isterdum ama kullanmıyorum çunkü guneşe çıkarken tenim bryaz olduğu için ne bronz oluyo nede kızarıyo hatta çocukken güneşin altında 1 saat boyunca duruyodum ki, tenim bronz olsun ama hiç bi şey olmuyo ki maalese (
Su bazlı olmasına çok yağlı bir güneş kremi komedon oluşumuna sebep olabiliyor. Üstelik bir çoğumuz çift aşamalı bir temizlik uygulamadığımız için yağlı ilan güneş kremini cildimizden tam olarak temizleme yapamıyoruz.
Güneş kremi seçerken hem orjinal mi diye bakarım hem yağlı olmamasına ve kolay emilim sağlamasına dikkat ederim hemde suya dayanıklı olmasına özen gösteririm. He birde sivilce yapmazsa tadından yenmez
Denedim bunu harika tafsiye ederim. ama kisa surede bronz olmak isteyenler icin uygun degil.
Yaninizdakiler kizarirken siz yavas yavas kizarmadan bronzlastiginizi goruyorsunuz. ve sonrasinda derinizde soyulma cok az oluyor.
Alman malı olup olmadığına dikkat ediyorum açıkçası.
Çünkü; Alman malları genelde gayet konforlu, hijyenik, uzun süreli kullanım ve kalitesiyle ünlenen mallardır bu nedenle ne olursa olsun Alman malı tercihimdir.
Ha birde; +50 faktörünün ötesinde olanlara dikkat ederim, ama Alman malı olması benim için hepsinden daha önemli olan bir faktördür.
Cildimde bembeyaz kalmamasına dikkat ediyorum, sivilce yapmamasına ve cildimi yağlandırmamasına dikkat ediyorum.
#CildiniGüçlendir cildime olan uyumu ve faktörünün doğru oranda seçilerek alınması lazım. E vitamini çok yağlı bir his bırakıyor o yüzden en güzeli nemlendirici özelliği daha çok olan kremleri veya losyonları tercih etmek
Marka olcak bilinmedik markalar olmaz birde 50 spf özelliği olmalı.. hipoalerjenik olmalı vs vs...
Uv 50 faktör ve kaç saat etkili olup yüzde sırıtmayacak şekilde tercih ederim
Güneşe çikip, çikmayacagima degilde Durdugum sureye dikkat ederim uzun sure duracaksam kullanirim.
Tabiiki kaç faktör olduğu en önemli etkenlerden birtanesi.. Pigment ve renklendiricisi olmayan bir güneş kremi tercihimdir herzaman.. Tabiiki bu sizin cilt tipinizlede alakalı bişey.. Her ürün herkese iyi gelmeyebilir.
Ben güneş kremi tercihlerimde mutlaka tehlikeli kimyasallar olmamasına özen gösteriyorum. Bebekler ve çocuklar için kullanılabilenler diğerlerine göre en azından daha az tehlikeli madde içerdiği kanısındayım ve onları tercih ediyorum.
Güneş kremi alırken sph yüksekliğine ve içeriğinde havuç yağı olup olmamasını kontrol ediyorum havuç yağı içerikliyse almayın havuç yağı bronzlaştırma etkisine sahip bir madde yaani bunun dışında pek dikkat etmıyorum