Cildinize en şifalı gelen yağ hangisi? 

Bebeyağı
Badem özlü yağ
Aromatik yağlar
Zeytinyağı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

fotoğraf çektiriken hani o pırıl pırıl parlayana baklavar gibi gözükmek istersniz motor yağı kullanabilirsiniz o baklavaları tatlıların sırrı motor yağında
Midem bulanır deme
Merhaba
Cildim için genelde krem kullanıyorum ben. Yağ falan kullanmam öyle. Yağa falan aslında cildimin pek fazla ihtiyacı yok o yüzden sadece cilt kremi kullanıyorum. Öyle sorunlu bir cilde sahip değilim zaten. Sadece kuru ve hassas bir çil sahibim. Yani yağ kullanmamı gerektirecek bir cilt problemim falan yok çok şükür.
Çok şanslısın. Yağlar ekstra bakım sağlıyor
genelde cildim kuru olmadığından kullanmıyorum ama eğer kuru olursa arısütü nemlendirici yağını kullanıyorum
Az bulunan bir ürün
hiç birisi değil banyo sonrası sadece papatya yağı kullanıyorum
hatta masaja gittiğimde de papatya yağı rica ediyorum ilk gittiğimde yoktu ama artık bulunduruyorlar
Cevap
8Cevap
Yağ kullanmıyorum sadece nemlendirici var
Yüzüm dışında bebek yağı kullanmayı seviyorum ama yaz aylarında hiç iyi olmuyor. Jel formuna geçeceğim
Evet geçmek lazım
Genelde aloe vera kullaniyorum. Ama badem yagli body lotion da iyi
Evet aloeveralı güzel oluyor
Cildim çok uslu.. hiçbir şey kullanmam ne krem ne yağ..
Çok iyi
Yağ kullanmıyorum, losyon kullanıyorum vücuduma. Son günlerde neutrogena hydro boost jel vücut kremini kullanıyorum.
Duştan sonra yağ mı sürülüyor 🤔 eeee neden duş alıyoruz o zaman
fiddy metodu uyguluyorum bha toniği ve salisilik maske
Güzel bir cevap
Nemlendirici sadece 😅
Yağ da çok güzel yapıyor ama
Yumuşacık yapıyor teni
Kullanmıyorum gerek yok. para israfi.
O yumuşaklık harika
Lavanta yağı seviyorum ben
Güzel evet
Bebeyağı da çok iyi ama ben hep bebeyağı kullanırım :)
Portakal yağı ama düzenli kullanmıyorum
Yurtdışında çok popüler
Ya hiç bilmiyorum kokusunu sevdiğim için kullanıyorum çoğunlukla
Portakal çiçeği yağı benim dediğim o mu acaba
Benim ki direkt portakal yağı ya gratisten alıyorum 😂
Düşündüğüm ürün değilmiş
yağ kullanılmaz cilde 😐
Neden
Kavurma. yağı en iyisi
Yağ kullanmıyorum. Sadece nemlendiriciler
Bebe yağı
cildim yeterince komili komili
Motor yağı
Gule gülee
Kullan
Anlayamadım
Mısır yağı en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?