Yüksek dozda kafein tüketiminin zararlı olduğunu biliyorum ama bu cildimizi etkiler mi?

Yüksek dozda kafein tüketiminin zararlı olduğunu biliyorum ama bu cildimizi etkiler mi?

Yani cilt sorunlarının çoğunun kafeinden dolayı olduğunu biliyorum. Sürekli tüketmenin de zararı vardır.
Cevap
4Cevap
Bence etkileyebilir
@GOKHANoturumactı bi kahve banyosu yapmadığı kaldı ama adamın cildi pürüzsüz 😃 bence olumlu anlamda etkiliyor 😂
Offf filtre kahve banyosu 🤤🤤
Buna ihtiyacım olduğunu şu an anladım
Sürekli ve fazla kafein tüketimi sağlığı oldukça olumsuz etkiler. Cilt için de iyi değildir
Dengeli kullanım şart bana kalırsa çünkü bazı göz altı ürünlerine kafein oluyor.
Sigara yeap ama ben collegenli kahve tüketiyorum ondan hiççç sanmıyorum😉🤚🏻
Allahtan hiç sevmem kahve ve çayı
Cildi bozup ve vicuda ödem kazandırıyor
Etkiler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?