Ben çalışırken bilgisayar başında cilt bakımı yapıyorum :D ayrıca vakit ayrımaya pek vaktim olmuyor. Yoğun çalışan kadınlar siz ne zaman bakım yapıyorsunuz?

Ben çalışırken bilgisayar başında cilt bakımı yapıyorum :D ayrıca vakit ayrımaya pek vaktim olmuyor. Yoğun çalışan kadınlar siz ne zaman bakım yapıyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ayırabilirler
Öyle uzun zaman alan bir şey değilki.
Duştan önce bir maske duşta rutin temizleme. Tonik ve krem veya kağıt maske bitti gitti.
Ayıramıyorlar kendileri yapmak yerine güzellik salonunda yaptırıyorlar
O kadar makyaj yapıyonuzda güzelde değilsiniz hocam 😄
yapmak isteyen o vakti bulup yapabiliyo
Zor oluyor tabi ya 4 4lükbolmuyor illaki
Hayır tabiki ne bakımı
Evet