Güzellik & Bakım Çok çalıştığınız dönemlerde cilt bakımı yapabiliyor musunuz? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Yoksa aksama oluyor mu? Güncellemeler1 yıl Güncel 💫 Çok çalıştığınız dönemlerde cilt bakımı yapabiliyor musunuz? Cevapla Cilt Soruları Bakım Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 5,7b cevap paylaştı. yapabiliyorum 1 0 Yorumla
kübrl Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Haftamın çoğu gününün 5 saat civarı bi uykuyla geçtiği günler bile yapabiliyordum evet bu konuda taviz vermiyorum 😃 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ne iyi Yorumla
u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 5b cevap paylaştı. Her zaman yaparım aksatmam 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Biz öyleyiz fenomenler olarak Yorumla
bandırmalıfrkn Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Genelde ayda bir merkeze gidiyorum 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Güzellik merkezine mi Yorumla bandırmalıfrkn 1 yıl Evet cilt bakımı yaptırıyorum ayın 7 sinde randevum var tekrar gidicem Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Memnun kaldın mı Yorumla bandırmalıfrkn 1 yıl Evet işlemden sonra bir rahatlama geliyor özgüvenim artıyor Yorumla
kebeeelek Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Yok yatağa zor atıyorum kendimi ne cilt bakımı 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ben de hatta olduğum yerde uyuyorum Yorumla kebeeelek 1 yıl Geçen makyajımı çıkarmadan uyumuşum yastık kılıfım maskara olmuş allahtan gece 2 gibi uyandım ve sildim Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Çok kötü olmuş Yorumla
İlker65 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Saçımı yıkayıp sakalımı keserim saçımı keserim 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 756 cevap paylaştı. yapamiyorum 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Ben de aynı Yorumla
ananaskızı Takip Et Xper 1 Yaş: 31 1 yıl Maleseffff 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Maalesef benim de Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
yapabiliyorum
Haftamın çoğu gününün 5 saat civarı bi uykuyla geçtiği günler bile yapabiliyordum evet bu konuda taviz vermiyorum 😃
Ne iyi
Her zaman yaparım aksatmam
Biz öyleyiz fenomenler olarak
Genelde ayda bir merkeze gidiyorum
Güzellik merkezine mi
Evet cilt bakımı yaptırıyorum ayın 7 sinde randevum var tekrar gidicem
Memnun kaldın mı
Evet işlemden sonra bir rahatlama geliyor özgüvenim artıyor
Yok yatağa zor atıyorum kendimi ne cilt bakımı
Ben de hatta olduğum yerde uyuyorum
Geçen makyajımı çıkarmadan uyumuşum yastık kılıfım maskara olmuş allahtan gece 2 gibi uyandım ve sildim
Çok kötü olmuş
😅😅 artık tahmin edebiliyorsundur
Saçımı yıkayıp sakalımı keserim saçımı keserim
yapamiyorum
Ben de aynı
Hiç yapmıyorum
Aksıyor 😭
Maalesef
Evet yapıyorum
Maleseffff
Maalesef benim de