Sivilce problemleri olsun cilt bakım uygulamaları olsun pek çok insan artık güzellik merkezi ve medikal uygulamalardan yararlanıyor. Siz yararlanır mısınız?
Cilt bakımı için güzellik merkezine gider misiniz?
Gittim kesinlikle daha güzel oluyor onu söyleyebilirim zaten her zaman söylüyorum evde bakım yapılabilir zaten yapılmalı ama eğer imkan varsa para varsa kesinlikle güzellik merkezinde yaptırmak daha iyi çünkü mesela evde yaptığım ev tipi bakımla güzellik merkezinde yaptırdığın o profesyonel bakım asla ama asla zaten bir kefeye koyulamaz daha temiz oluyor ve insan tam anlamıyla böyle yüzünün ferahladığını anlıyor. #reda