@dramatiqqueen__
ekip tamamlandı kankacım:
Cildi güneş görmeyen, D vitaminsizliğinden ölecek olan ben, ne güneş kremi kullanıcam cildimin azcık alacağı D vitaminini de kremle mi engelliyim diye düşünüyordum ki kullandığım serumlar dolayısı ile güneş kremi kullanmam gerekti
arkadaslar bu nasıl bir Türkçedir bana neler oldu?
neyse mevzu Türkçe değil, güneş kremi kullanıyor musunuz bebeksi cildinizin beybisiliğini korumak için?
Güncellemeler
+1 yıl
@dramatiqqueen__
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Merhaba.
Ben aslında kullanmıyordum. Ama sabah akşam kullanmam gerektiğini söyledi lazer yaptığım abla bu yüzden aldım kullanmaya başladım.
Bu soru benim için çok basit. Çünkü ben evin içinde bile güneş kremi kullana biriyim. Bu alışkanlığı edinmek zor olsa da başardım.
o kadar beynime işlemiş ki bu bilgi 5 dk bakkala gitsem bile sürüyorum
Evet. Fırına giderken (5 dklık yol) bile sürüyorum.
Evet kullanıyorum kesinlikle bir insanın günlük hayatta kullanması lazım bence
Güneş yüzü görmüyorum ki yazın bile😭😭🥺
Ben de, ama güneş her zaman var
Güneş her zaman varda gördüğümüzdede sevinçten havaya uçuyoruz
Evet kullanıyorum
Tabiki de kullanıyorum her daim
Evet yaz, kış kullanıyorum..
Evet, her zaman kullanırım. Kışın bile.
hahahah harikasin bacim😄💕👌
Solante spf 50 olur mu
Olur
evet kullaniyorum
Kullanmıyorum tabiki