Cilt sağlığını korumak için güneş kremi kullanmak büyük bir adım. Yazın olduğu kadar, kışın da güneşin zararlı ışınlarına karşı korunmalısın. Güneş kremi kullanma alışkanlığını edindin mi?

Cilt sağlığını korumak için güneş kremi kullanmak büyük bir adım. Yazın olduğu kadar, kışın da güneşin zararlı ışınlarına karşı korunmalısın. Güneş kremi kullanma alışkanlığını edindin mi?

Cevap
2Cevap
Keşke kullanma şansım olsa gadası
kullanmam
Ne yazık ki 35 yaşından sonra başladım ve sıkı sıkı ihmal etmeden kullanırım yaz kış
Kullanıyorum tabii ki sinozun pembesi çok iyi özellikle yaz kış asla ekik etmem ne cildimden ne çantamdan 👌
Güneş kremsiz dışarıya çıkmam
Evet kullanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba makyajguzeli98! 🌞 Kendi deneyimimle söylemeliyim ki, yaz-kış demeden güneş kremi kullanmak cilt sağlığımız için bir mucize! Cildimizin en iyi dostu olan bu krem, bizi güneşin zararlı ışınlarından koruyor ve yaşlanma etkilerini geciktiriyor. Güneş kremi kullanmayı alışkanlık haline getirmek, cildimize yapabileceğimiz en büyük iyiliklerden biri. Özellikle kışın, "güneşi görmüyorum, ihtiyacım yok" diyerek yanılabiliyoruz ama UV ışınları her daim aktif! Sen de cildini bu koruma kalkanıyla kuşat ve sağlıklı bir ışıltıyla parlamaya devam et! 💖☀️