AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Hayır tabi ki bakım şart yüzümün temizliğini güzelliğini saatlerce uğraştığım bakıma borçluyum
Genel olarak evet bunun sebebi sakal olsun bıyık olsun bunlar yüzünü yıkadığı da yüzün nemli kalmasını sağlayan yapılar cilt kurumadigi ve nemli kaldığı için çoğu sorun ortadan kalkıyor zaten onun dışında hormonel durumlarda cabasi
Arkadaşlar ben ayakkabımı sildiğim havluyla suratımı siliyorum ve bu güne kadar hiçbir şey olmadı. Birçok kızdan daha iyi bir cildim var ve arasına traş olurken yıkıyorum suratımı o kadar 👁️👄👁️💅🏻💅🏻💅🏻
hayır ama erkeklerin bi yönden avantajı var mesela adet döneminde stresten dolayı bizim yüzümüzde sivilce çıkıyo onların öyle derdi yok
Bence biraz genlede alâkalı ama öyle olduğunu düşünmüyorum bakım yapmamız gerek
Bak bakalım suratıma . 43 yaşındayım haftada bir kere trastan sonra suratima el krrmi surerim hepsi bu. Bakim makim anlamam ben.
Makyaj va kimyasal kullanmadığımız için sorunsuz olduğunu düşünüyorum.
Tamamen anatomiyle alakalı kadınlar daha fazla yağ üretir.
Genelde hepsi kuru ciltli olduğu icin sivilceliler yağlı orası ayrı ama karma ciltli olan cok dusuk
Erkeklerin daha güzel bence de cildi ama yine de kişiden kişiye değişiyor. Çok fazla oynamamak da önemli bence. Suratına sürmediği bir b*k kalmış insanların yüzlerinin dengeleri bozuluyor bence.
Hayır. Ben şahsen cildime bakan birisiyim. Krem ve sabun yeterli oluyor. Onun dışında abartı düzeyde değil de normal düzeyde belirttiğim gibi bakıyorum.
(Yağlı cilt kötü gözüküyor.)
Hahah Görsel süpermiş 😃
Oluyor kalpleri yok onlarn:(
Çoğunluğa göre konuşursak doğrudur.. makyajsız kadınların çoğundan daha iyiler, selülit de yok
Bu sırrı çözemeden ölüp gideceğiz..
yüzümüze o kadar kimyasalı sürmediğimiz için resimdeki öyle
Ellerini hergün yıkamaları kâfi😂😂😂
Allah'tan beni tanımıyorsun. Kafayı yersin. 15 dk da bir insan elini yikar mi? Yıkıyorum.
Takintipatlardan bahsetmiyorum güzel kardeşim, eğer bu konuya kendini çok adadiysan, git hem cinslerine vaaz ver😂😂😂
Versem nolacak ki? Adam burnunu karıştırdığı parmakla yemek yiyor hahahahahahah
Bi' ümit belki ona kafayı yedirtirsin kendine güven 🤣🤣🤣🤣🤣
Yok be ne güvenecem? Erkekler bu konuda iğrencler.
Tamam güzel kardişim bildiğin yoldan devam et.
Sadece su kullanıyorum
Şu an bi sıkıntım yok
cilt tipine göre değişir ama genel olarak erkeklerin cildi daha iyi oluyor kadınlar bir ton ürün sürdüğü içinde olabilir bu her ürün fayda etmiyor maalesef doğru ürünü bulana kadar cildimizde problemler oluşabiliyor
cilt tipine göre değişir ama erkek kadın farketmez herkes bakım yapmalı.
Bizde sıkıntı yok. Yüzü sade su ile yıkama ve Traş haricinde yüzümle bir temasım yok. Krem ve kolonya bile sürmem
Tabii ki de olmaz alakası yok bunu burda çol detaylı anlatmiyim hem üşendim hem gereksiz ama cevap net şekilde hayır
Cilt tipine göre değişir ama biz kızlar gerekli gereksiz birçok şeyi denediğimiz için de cildimiz kötü oluyor
Hayır tabiki güzel cildi olan erkeklerin %90 ı bakım yapıyor bence.
Bence görsel çok doğruu👌🤦♀️
yıkamam yeterli oluyor normal cilt için
Hayır bence doğru bakım yapılmalı
Sanmıyorum
%80 Evet
%20 Hayır.
Bazen arko sürdüğüm doğrudur.
Valla evet aynen öyle ama yinede bakım yapsınlar ya
Erkeklerin testestorandan dolayı kızlara göre avantajı var. Testesteron cilde dayanıklılık sağlar.
siz bakım diye sağlıksız şeyleri sürdükçe bu iş böyle devam eder
Cilt tipine bağlı birazcık.. yağlı ise sivilceli olabiliyor. Hepsinin güzel değil yani🙈
Sakallar güneşin zararlı etkilerinden koruyor herhalde. Bilemedim.
testesteron ve kas hacmin ne kadar iyi ise yüksek insülin ve şeker o kadar hızlı düşer kanda. bunun yansımasını ilk ciltte görürsün. insan cildideki kolajen insülin düştüğünde onarılmaya ve üretilmeye başlıyor. her türlü cilt hastalıgın temeli yüksek insüline dayanıyor. kadınlarda testesteron erkekler gibi yüksek değil o yüzden östrojen etkisiyle yaglanmaya müsaitler. testtesteronun en önnemli görevi yag yaktırıp kas hacmini artırmak. insülinle testesteroe arasında ters bir kolaresyon varken östrojenle arasında düz kolerasyon var.
@enteresanbiadam bilgilendirme için teşekkürler
Olur benim sevgilim bı yüzünü yıkar ama cildi pamuk
Bence hayır kızlar kendine nasıl bakım veriyorsa erkekler de vermelidir.
Sanmam
Hayrdidir mk
Kardes belamıı arıyon
özür dilerim lütfen beni bicaklama
@yavuzjcw bide mod adayinin sorusunda hakaretle konuşmanıza bayılıyorum yaa💅💅
Yaw kardeşim bela mısın
Ay neyse şikayet edildi bide engelleyelim tam olsun hadeee
Kızların yüzü hassas ondan
Biraz yeme içmeyle alakalı sanırsam
Yazıktır, sürekli bu kadını gösterip durmayın.
Kimyasal kullanmadıkları için yüzleri temiz.
Sorunsuz gibi gorunsede sıyah noktalar çok oluyr
Sadece sabahları yüzümü yıkıyom
yani pekte öyle değil :D
Oynadıkça... çıkıyor işte.
Alakası yok gayet de sorun olur bakmak zorunda
Hormonla alakalı. Bizim her ay değişiyor onların cogunlukla stabil
Ben de ergenlikte bile az az çıktı ben sansli olan taraftanim
Kadın erkek fark etmez cild bakımı şart
Hiç bakım yapmadım. :/
bakımlı insan var birde bakımsız insan var.
Evet
Su ve sabun benim için yeterli
Erkeklik işte böyle süper birşeyy
Hadi len ordan. Sadece alnımda 10dan fazla sivilce var ve nerdeyse 2 aydır geçiremiyorum. Biri geçse biri çıkıyo 🤦♂️
Yüzünü yıkama iki güne geçer hepsi
En basitinden namaz için abdest alıyorum kral nasıl yıkamiyim 😂
Allah kabul etsin ya şaka yapıyorum ama harbiden sadece yıkıyorum ve sivilcem o kadar yok ki
Kral bi kaç ay öncesine kadar benimde yoktu sonra ev taşıdık borçlar falan sinir stres bi arttı şimdj geçiremiyorum ne varsa deniyorum. Biraz azalıyo sonra yine çıkıyo çok sinir bozucu bi durum.
Çok rahatsız ediyorsa harbiden kremleri falan var çekinme kullan sağlık sonuçta
Cildiyeye gidecektim memlekette cildiye yok zonguldak var en yakın oraya gitmekte bu aralar sıkıntı sınavlar falan başlıycak derken. Ama bi ara gidicem insaAllah
Yine mi genelleme yapıyoruz?
Şans meselesi.
Evet.
hiç bakım yapmıyorum
Hayır yaa 😆
Bu genetikle alakalı yaa saçmalık
Benim cildim doğuştan sorunlu.
Hayır olmaz her cildin mutlaka bir sorunu olur