• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Cilt Bakım

Erkekler cildine hiç bakım yapmasa da sorunsuz cildi mi olur?

Meleyyyy_19
Meleyyyy_19 Takip Et
FenomenGuru Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
177
Yapay Zekaya Sor
Bence Hayır.
Erkekler cildine hiç bakım yapmasa da sorunsuz cildi mi olur?
Erkekler cildine hiç bakım yapmasa da sorunsuz cildi mi olur?
Cevapla
Erkek Soruları Bakım Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
24 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkek cildi ile kadin cildi genellikle degişik oluyor
    kadinlarin ki daha inceyken erkeklerinki daha kalin
    bu yüzden kadinin cildi daha hassas
    bide inanilmaz bakim yapanlar var ve bu bakim adı altında sürülen uygulanan kremler losyonlar tonikler vs. içerikleri yüzünden cildin koruma bariyerini çiziyor veya alerjik reaksiyon yapiyor sonrada cilde ne yaparsan yap ya sivilce/akne cikartiyor ya kuruyor ya güneşin etkisine fazlasiyla maruz kaliyor günes kremi kullansa bile yani cilde bisiler oluyor illa.
    Genetik faktörleri içine katmıyorum
    kendi cildimden örnek verecek olursam ben hiç bakım yapmam kıştan kışa krem sürerim yazdan yaza güneş kremi canım istediğinde buhar banyosu veya maske yaparım. Yedigime içtiğime dikkat ediyorum ama ve C vitaminimi bol alırım bu yüzden cildim parlak abartmıyorum cildimde gözenek bile yok kırışıklıklar hele hiç fondoten kullanmama gerek bile yok o derece temiz
    yaşıma göre genç gösterdiğimi söylerler zaten 27 yasindayim ama bakiyorum 18 yasindakiler ciltlerini o kadar mahvetmis oluyorlar ki sabah aksam makyaj yapmaları gerekiyor. Bence üzünc bir şey bu...
    bakımında bi derecesi vardır dikkat etmesi lazim herkesin bence

    0
    1 Yorumla
    • 16iufanı
      16iufanı
      +1 yıl

      40 yılda bir makyaj yaparım ama cildim ergenliğe girdiğimden beri çok kötü..

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Elfprincess
    Elfprincess Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Ahahah ayakkabısını sildiği havluyla yüzünü silen erkek :0 Ben şok.

    Şunu belirtmek isterim ki bakımlı olmak yüze çeşit çeşit krem ve makyaj ürünü sürerek sürekli cildi temizlemek için ağız temizleyiciler kullanmak değildir.
    Kadın cildini bu kadar pürüzlü yapan şey;

    • Makyaj malzemeleri
    • İçeriği çeşit çeşit kimyasal dolu maskeler
    • Eczane dışında satılan çeşitli cilt kremleri

    Bunları kullanmak yerine hiç bir şey kullanmayın cildiniz daha güzel olur. Makyaj yapmayalım demiyorum ama yüz makyajında aşırıya kaçarak fazla fondöten kullanmak cilt düşmanıdır.

    0
    0 Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl

    Bende cilt kuruluğu var, özellikle ellerim hassas, dudaklarım da çatlar arada. Gerçi ön dişlerde hafiften sorun var onun da etkisi var. Gömülü dişi aldırdım bir kaç ay önce o zamandır hiç olmadı. Ama çoğu kızın elinden güzel, kızlar hayran kalır. Nadiren de olsa sürerim elime ve dudağıma krem. Bu biraz da kimyasallarla temasa da bağlı ve çevreye. Burada bazı kişiler testesterona bağlamış, testesteron kasla direkt alakalı, cilt, kollajen ile değil. Hatta östrojen daha avantajlı debebilir o yönde çünkü östrojen de damarları genişletir. Annem çok deli kimyasal kullanır evi temizlerken 65 yaşında neredeyse hiç kıtışıklık yok.

    0
    0 Yorumla
  • EldrithcArrow__
    EldrithcArrow__ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Cilt konusunda erkekler bir adım önde gibidir. Fakat bu her erkek için ya da her kadın için geçerli değil. Biraz işin ici Ne genetik te katılıyor. Kadinlarin adet döngüleri olsun yüzlerine sürdükleri makyaj ve bakim kremleri (bilincsizce) ciltlerinde sorunlar oluşmasına neden oluyor. Erkeklere gelince kimisi ciddi manada ne yaparsa yapsın bir çok sorunla uğraşabiliyor. Hele birde alkol sigara ve sağlığa zararlı şeyleride kullanıyorsa. Asitli içecekler çok tuketiyorsa erkekte olsa sorunlarla karşılaşır

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

73

Cevap

88

Cevap

  • MORPHİA
    MORPHİA Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 25
    +1 yıl

    Erkeklerin cildi cidden kusursuz oluyor çoğunlukla anatomi ile ilgili bir durum olduğuna dair bir bil bilgi okumuştum bir yerde. Deri tabakaları daha kalın olduğu için daha kusursuz oluyor.

    9
    9 Yorumla
    • enteresanbiadam
      enteresanbiadam
      +1 yıl

      testesteron ve kas hacmin ne kadar iyi ise yüksek insülin ve şeker o kadar hızlı düşer kanda. bunun yansımasını ilk ciltte görürsün. insan cildideki kolajen insülin düştüğünde onarılmaya ve üretilmeye başlıyor. her türlü cilt hastalıgın temeli yüksek insüline dayanıyor. kadınlarda testesteron erkekler gibi yüksek değil o yüzden östrojen etkisiyle yaglanmaya müsaitler. testtesteronun en önnemli görevi yag yaktırıp kas hacmini artırmak. insülinle testesteroe arasında ters bir kolaresyon varken östrojenle arasında düz kolerasyon var.

      Yorumla
    • oluroluryeriz
      oluroluryeriz
      +1 yıl

      @enteresanbiadam vay be. Şişman/obez erkeklerin neden seslerinin ince olduğunu sakallarının çıkmadığını hep merak ederdim. Demek testesteron hormonu ile yağ yakımının doğrudan ilgisi varmış. Ne okuyorsunuz?

      Yorumla
    • oluroluryeriz
      oluroluryeriz
      +1 yıl

      Hatta ve hatta 9. Sınıfta bizden daha büyük gibi gösteren testesteron hormonu fazla olan, saldırgan tipli saçı sakalı adeta fışkıran bacakları ormana dönmüş birkaç arkadaşım vardı. Üçünün de ortak özelliği zatıf olmasıydı. Buju da hep merak ederdim. Erkeklik hormonu ile hep bir ilgisinin olacağını düşünüyordum. şu an aydınlandım.

      Yorumla
    • enteresanbiadam
      enteresanbiadam
      +1 yıl

      @oluroluryeriz aynen tam dediğin gibi. Büyüme homonu yani GH insülin düşerse salgılanır, testesterone da bu esnada artıyor, insülin yüksekken yani tok karna testesteroe DHT ye ve östrojene çevriliyor ve bu azalmasına yol acıyor , obezite kanser diyabet karaciğer yaglanması vs hep düşmeyen insülinde meydana gelir. Bunların hepsi metabolik hastalık.

      ve hiçbişey okumadım kendi araştırmalarımla bilimsel kaynaklardan edindim bunları. Konuya ilgim var.

      Yorumla
    • SeyitAlikerem
      SeyitAlikerem
      +1 yıl

      @enteresanbiadam say say bitmez testesteronun artılarını. Resmen özel güç veriyor bu hormon düzgün salgılandığında.

      Yorumla
    • SeyitAlikerem
      SeyitAlikerem
      +1 yıl

      Söylenenin aksine daha sağlam saç çıkmasını sağlıyor ayrıca karar vermeyi ve düşünmeyi hızlandırıyor. Tabi düzgün salgilanirsa

      Yorumla
    • enteresanbiadam
      enteresanbiadam
      +1 yıl

      @SeyitAlikerem aynen öyle. ayrıca metabolik pek cok hastalıgın ve düşük testesterone un sebebi kronik kabızlık esasen. ama kabızlık birr sebeb mi sonuç mu bilemiyorum. karnı hızlı kazınmayan adam sorunlu metabolizmaya sahiptir, çünkü hızlı kazıınrsa karaciğere safra üret komutu gidiyor ve GH yükseliyor değilse insülin ddüşmüyor ve kilo almaya müsaitsin demektir

      Yorumla
    • SeyitAlikerem
      SeyitAlikerem
      +1 yıl

      @enteresanbiadam tamam kanka yeter bu kadar 😅 kız küfür edecek

      Yorumla
    • oluroluryeriz
      oluroluryeriz
      +1 yıl

      @enteresanbiadam bu bormonlara nerden baktırılır acaba. Dümdüz doktora gitsem hormon testi yapmaz ki

      Yorumla
  • Hilalsarac
    Hilalsarac Takip Et
    FenomenXper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bence erkeğine göre değişir 😁 mesela eşim cildine hiç birşey sürülmesinden hoşlanmıyor ama erkek kuzenim var bana sivilce kremleri öneriyor 😁

    8
    5 Yorumla
    • xhgahsdas
      xhgahsdas
      +1 yıl

      aaa öhm bana da önerebilr misiniz sivilce için :D

      Yorumla
    • sceRR
      sceRR
      +1 yıl

      Kardeş Roacctuneden başkası yalan çekeceksin o 6 ayı yoksa sürekli çekip duruyor ben kullanmadım ama başlamayı düşünüyorum ölürsekte ölürüz sanki bi işemi yarıyoz

      Yorumla
    • xhgahsdas
      xhgahsdas
      +1 yıl

      @sceRR kral 20 ölümle sonuçlanan bir ilaç, mutlaka doktor kontrolünde alınması gerekli

      Yorumla
    • sceRR
      sceRR
      +1 yıl

      Tabi orası öyle hatta amerikada 500 kişi intihar ettiği için yasaklanmış ben de başlıcam büyük ihtimalle doktor sürecinde ama

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      Aslında sivilce sağlıklılık göstergesi de olabiliyor, ergenlik sivilvesi mesela. Roacutanı zaten cildiye doktorları kolay kolay yazmaz, yazarsa da çoğu takib ediyor.

      Yorumla
  • enteresanbiadam
    enteresanbiadam Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    testesteron ve kas hacmin ne kadar iyi ise yüksek insülin ve şeker o kadar hızlı düşer kanda. bunun yansımasını ilk ciltte görürsün. insan cildideki kolajen insülin düştüğünde onarılmaya ve üretilmeye başlıyor. her türlü cilt hastalıgın temeli yüksek insüline dayanıyor. kadınlarda testesteron erkekler gibi yüksek değil o yüzden östrojen etkisiyle yaglanmaya müsaitler. testtesteronun en önnemli görevi yag yaktırıp kas hacmini artırmak. insülinle testesteroe arasında ters bir kolaresyon varken östrojenle arasında düz kolerasyon var.

    1
    0 Yorumla
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    +1 yıl

    Eşimden biliyorum: siyah noktaları var mı? var. Sivilce çıkıyor mu bazen? Evet. Ama gariptir ki, geldiği gibi gidiyor, iz bırakmıyor, dünyasını karartmıyor. Eşim yüzünü yıkamak dışında birşey yapmıyor ya çıldırıyorum anlamıyorum. Ben 14 yaşımdan beri savaşıyorum cildimin sorunlarıyla. Bitmiyor bitmiyor!

    4
    3 Yorumla
    • enteresanbiadam
      enteresanbiadam
      +1 yıl

      testesteron ve kas hacmin ne kadar iyi ise yüksek insülin ve şeker o kadar hızlı düşer kanda. bunun yansımasını ilk ciltte görürsün. insan cildideki kolajen insülin düştüğünde onarılmaya ve üretilmeye başlıyor. her türlü cilt hastalıgın temeli yüksek insüline dayanıyor. kadınlarda testesteron erkekler gibi yüksek değil o yüzden östrojen etkisiyle yaglanmaya müsaitler. testtesteronun en önnemli görevi yag yaktırıp kas hacmini artırmak. insülinle testesteroe arasında ters bir kolaresyon varken östrojenle arasında düz kolerasyon var.

      Yorumla
    • saçmabirkişilik
      saçmabirkişilik
      +1 yıl

      @enteresanbiadam Yani diyorsun ki, kadınların cilt problemlerinin erkeklerden daha fazla olmasının sebebi başlı başına hormoneldir. Yazdığını idrak etmeye çalışıyorum loading %67

      Yorumla
    • enteresanbiadam
      enteresanbiadam
      +1 yıl

      erkeklerin testesteron u avantaj bu kouda, hızlı yag yakmasını saglıyor. yeşil çay niye zayıflatıcı sanıyorsun? içinndeki EGCG testesteronne'un östrojene dönüşmesini blokluyor

      Yorumla
  • herhangibiri3356
    herhangibiri3356 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kızlar bana kalırsa doğal takılın. Gerçekten kremler, makyajlar sürdükçe cilt daha da kötü oluyor. Bu reklamlari yapılan kozmetik ürünler bence hep aldatmaca. Hepsi kendi ürününü sattirmak için bin tane krem çıkartıyor. Vaatlerde bulunuyor ama hiçbir işe de yaramıyor. Arkadaşım kozmetik e çok fazla para harcadı ama hiçbir faydasını görmedi. Ben yüzüme ne makyaj yaparım ne de maskeler, kremler sürerim. Cildim pürüzsüz ve tertemiz. Ne sivilce ne de başka hiçbir şey yok. Sadece temiz kalın yüzünüzü her gün düzenli olarak yıkayın yeterli

    4
    0 Yorumla
  • AçılınBenKs_ci
    AçılınBenKs_ci Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    Kadınlar dört hormonla boğuşup üstüne kadın hastalıkları ile uğraşırken üstüne bir de reglyle uğraşırken erkekler sadece libidosu ile attırıp kendine geliyor... Dertsiz tasasız tek dertleri ım sevmek ve çalışmakken kadının cildi ile kıyaslamak saçmalık...

    2
    2 Yorumla
    • Gokhangrsy34
      Gokhangrsy34
      +1 yıl

      testesteron hormonu da bizde var ya ne abarttınız regli

      Yorumla
    • Caesaris
      Caesaris
      +1 yıl

      Libidosu ile attırıp nedir ya 😂 genetik bu işler biraz da ve kadın vücudu daha yağlıdır zaten ve yağlanmaya daha yatkın bu da etkili

      Yorumla
  • _BeBeRuhii_
    _BeBeRuhii_ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 49%
    +1 yıl
    Cilt Bakım konusunda 301 cevap paylaştı.

    Erkeklerin %90 cildi tertemiz. Bazı erkeklerdede kızlar gibi aşırı sivilce oluyor tanıdıklarım vardı aylarca tedavi gören görseldeki kız gibiydi aynı. Kızlarda temiz ciltli kız sayısı %30 falan anca. Hormonel genetik biraz cildi yağlı olanın sivilcesi olur genelde.

    1
    0 Yorumla
  • emre7352
    emre7352 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Cilde dışardan bakım yaparak sadece çıkmış olan sivilceleri falan ya kurutursun ya da yumuşatırsın artık kremler ne yapabiliyorsa. Ama önemli olan onun çıkmaması. O yüzden içerden bakım daha da önemli, yediğinize içtiğinize dikkat ederseniz daha iyi olur. Biz sizin bakımın onda birini anca yapıyoruz oda yıkamak.

    1
    0 Yorumla
  • Gavurderler
    Gavurderler Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Selam🦋

    Bu erkekten erkeğe değişir ama çoğu erkeğin cildinde problem göremiyorum.

    Almanya'da sivilce problemi olan erkekler Türkiye'de sivilce problemi olan erkeklerin sayısından daha fazla.

    2
    0 Yorumla
  • HappyHalloween
    HappyHalloween Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 55%
    +1 yıl

    Şahsen cildime hiç makyaj yapmadım ve pürüzsüzdür. Cilt hava almak istiyor makyaj bunun önüne geçiyor özellikle ucuz makyaj malzemelerinin cildi mahvettiğini düşünüyorum. Bakım yapacaksanız salatalık gibi bildiğiniz doğal şeyleri kullanın derim içinde kimyasal olan bir ton ürünü tercih etmeyin

    0
    0 Yorumla
  • Modelyaz
    Modelyaz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Aslında olay şu. Erkeklerin geneli bakımla falan uğraşmıyor bu nedenle ciltleri ortlamada kalıyor bazen kötü oluyor adam iki yıkayıp üstündeki yağı alıyor o kadar.

    Kadın da durmadan ama gözeneklerimi açayım derken işi bazen aşırıya kaçırıyor ve bu yüzden cilt buna muhtaç hale geliyor.

    Bu nedenle bakım yapmaya başladıktan sonra artık hep yapman gerekiyor

    0
    0 Yorumla
  • TheLordofThePings
    TheLordofThePings Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yoo, kanıt mı istiyorsun, al sana kanıt 😂

    Erkekler cildine hiç bakım yapmasa da sorunsuz cildi mi olur?Erkekler cildine hiç bakım yapmasa da sorunsuz cildi mi olur?Erkekler cildine hiç bakım yapmasa da sorunsuz cildi mi olur?

    Şimdi bu suratın bakıma ihtiyacı yok mu yani 😂

    0
    1 Yorumla
    • TheLordofThePings
      TheLordofThePings
      +1 yıl

      Bişey dicem niye böyle oldu, niye 3 fotoğraf, niye ha niye😂 hayın KS

      Yorumla
  • _GAYGünlükleri_
    _GAYGünlükleri_ Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 56%
    +1 yıl

    Hayır bence yapması daha mantıklı yoksa yüz kirleniyor her türlü oda sivilce gibi siyah lekeler benler gibi şeylerin oluşmasına yol açıyor bakım yapmak her açıdan iyidir temiz ve daha canlı görünüm sağlar erkeğe de

    1
    0 Yorumla
  • nyanya1384
    nyanya1384 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    hayır kuzu. bazı sorunlar aynı gün değil yıllar sonra belli olur. misal güneş kremi aslında geleceğe yatırımdır. ayrıca genetik çok önemli.

    4
    0 Yorumla
  • AdanaLiii_ks
    AdanaLiii_ks Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 46%
    +1 yıl

    Yalnız görsel efsaneee😂

    Hakkaten kızlar o kadar bakım yapıyoruz erkekler ise bir şey yapamadan ciltleri bizden daha güzel oluyor.. Amaa bu haksızlıkk😭

    2
    0 Yorumla
  • birçeşitdünyalı
    birçeşitdünyalı Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 89%
    +1 yıl

    Hiç bakım yapmıyorum bakım yapınca cildim bi havalara giriyor sanki inadına yapar gibi sivilce çıkartıyor başıma. En iyisi bulaşmamak rahat bırakmak. Sabunla yıkamak yeterli oluyor.

    2
    0 Yorumla
  • Coiffeur34
    Coiffeur34 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 35
    +1 yıl

    Hayır, öyle bir şey yok ve sürekli gelen müşterilerim sorunun cevabını veriyor çünkü, sürekli sivilce ve akne dolu yüzleri var. ✂️

    0
    0 Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    Bu zamana kadar bakım makım yapmadım, pürüzsüz cilde sahibim.
    Çevremdeki tüm erkekler yine aynı şekilde, erkeğin güzel olması için kimyasallara ihtiyacı yoktur..

    1
    0 Yorumla
  • sametaltunts
    sametaltunts Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Çoğu kullandığınız kimyasal maskeler tekrar ve tekrar kullanım için sorun çözmek yerine sorun yaratıyor bence, sivilce için krem sürüyorsun sivilce artıyor aynı teori traş köpüklerinde de mevcut sakal çıkarma hikâyesi bence haklı da bir teori bundan olabilir

    1
    0 Yorumla
  • pathetic_moon
    pathetic_moon Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bence kişiden kişiye değişir. Sonuçta bakım yapmadan cildi bebek poposu gibi olan kadınlar da var. Ayrıca sadece bakımla değil, temiz içerikli beslenmeyle de alakalı olduğunu düşünüyorum. Ama erkeklerin büyük çoğunluğu kadınlara oranla çok da sorunlu bir cilde sahip olmuyor. En basitinden her ay adet olup sivilce çıkartan kadınlar var, hormonlarımız sürekli değişiyor. Belki bu da bir etkendir.

    1
    0 Yorumla
  • DawnGuard
    DawnGuard Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 87%
    +1 yıl

    Ya bu yapı meselesi. Hiç bakım yapmayıp puruzsuz bir cilde sahip kız arkadaşım var. Oyleki fondöten sürünce yüzünden dökülüyordu 😂

    2
    0 Yorumla
  • emre505
    emre505 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Aslında bakım adı altında size zarar veriyorlar. Kimyasal ürün cildin hava almasını engelliyor bana göre.

    Biz sabah yüzümüzü yıkadığımız gibi tüm gün o şekilde dolaşıyoruz. Bı de bol su içince cillop gibi oluyor cilt 😂

    1
    4 Yorumla
    • agacgibi2
      agacgibi2
      +1 yıl

      Ne kadar su içiyorsunuz

      Yorumla
    • emre505
      emre505
      +1 yıl

      @agacgibi2 cam sisem vardır iki tane. İkisi de 750 ml. Ama sadece bir şişe içsem bile cildime iyi geldiğini düşünüyorum. Bı de ben psikologa gidiyorum ilaç falan da kullanıyorum. O da beni epey rahatlatıyor.

      Yorumla
    • agacgibi2
      agacgibi2
      +1 yıl

      Anladım teşekkürler. Bence de su içmek ile çok alakası var. İnsulin düzeyi ile de çok alakalı.

      Yorumla
    • emre505
      emre505
      +1 yıl

      @agacgibi2 tabii. Cilt önemli. Bence hiç makyaj yapmayın, ayda yılda bir yapın olmadı. Doğal olmak her zaman iyidir bana göre. Güzellik algısını ürünlerini satmak için çok güzel kullanıyorlar.

      Yorumla
  • Saddov
    Saddov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır bizde arada siyah nokta çıkıyor onun için maske yapıyoruz. Yani bir de yüzümü sabah öğle akşam yıkarız.

    1
    0 Yorumla
  • sadist_sereyyy
    sadist_sereyyy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Her erkek için geçerli değil çok yağlı ciltli akne problemi olan erkeklerde var

    2
    0 Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Kadın teni daha hassaz olabilir.
    Belki de bu yüzden erkeklerin pek bi bakıma ihtiyacı olmuyor.

    2
    0 Yorumla
  • Karamelaaaa
    Karamelaaaa Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Onlarda salınca görüyoruz 😂 kim olursan ol bakım yapmazsan pert

    2
    7 Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Aaaa bakimsizlar eksilemis😂

      Yorumla
    • HEYECANSIZHAYAT
      HEYECANSIZHAYAT
      +1 yıl

      43 yaşındayım bak bakalim suratıma . haftada bir kere traştan sonra yuzume el kremi sürerim hepsi bu.

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      Ay banane be suratından 😂

      Yorumla
    • HEYECANSIZHAYAT
      HEYECANSIZHAYAT
      +1 yıl

      Işine gelmedi tabi.

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      @HEYECANSIZHAYAT yoo işime niye gelmesin olur mu öyle şey kim olursan ol dedim kadın erkek fark etmez tamamen salarsan kötü olmaz mı insanın yüzü

      Yorumla
    • BehruzuFurkan
      BehruzuFurkan
      +1 yıl

      Ya en kötü yuz temizleme jeli kullanirsin o kadar da salinmaz yuzun yagli yagli gezersin sonra 😂

      Yorumla
    • Karamelaaaa
      Karamelaaaa
      +1 yıl

      @BehruzuFurkan Ahahahh😂

      Yorumla
  • barraquda
    barraquda Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 58%
    +1 yıl

    sabun ve kolonya haricinde bir şey kullanmıyoruz ki zaten yüzümüze.. sadece ara sıra peeling veya siyah nokta bandı kullananlar olur o kdar.. kremler tonikler temizleme jelleri falan hiç görmedim kullanan birisini..

    0
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl

    Aynen öyle.. Cildi doğal haline biraktiginda zaten o gerekeni yapıyor. Sadece yeterli su içip güneşte cok kalmamak yeterli.
    Kadınların kullandıkları kremler bakimlar filan hep para tuzağı. Ve kadinlari kandırmak çok ta kolay.

    0
    0 Yorumla
  • PlaceboEffect_
    PlaceboEffect_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bakım diye iğrenç kimyasalları yapıştırıyoruz yüzümüze, makyajla falan zarar veriyoruz. Erkekler makyaj yapmadığı ve bu kadar kimyasala maruz kalmadığı için kızlara göre daha sorunsuz olması yüksek bir ihtimal.

    3
    0 Yorumla
  • Magdellina
    Magdellina Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Her sabah cildini sabun ve duru suyla yıkıyorsa tabii ki sorunsuz olur, biz kızlar cildimize sürekli makyaj ürünleri sürmemize rağmen bazı günler makyajla bile uyuya biliyoruz, tek zarar veren bu düzenli temizlemek gerekiyor makyajı temizlemeyip cildine nefes aldırmazsan yaptığın bakımlarda hiçbir işe yaramaz.

    1
    0 Yorumla
  • Cruzeiros
    Cruzeiros Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Bir itirafta bulunayım. Yüzümü Sabah uyanır uyanmaz ve gece uyumadan önce yıkamaktan başka hiçbir şey yapmıyorum ve gayet sorunsuz bir cildim var :D Reklam gibi olacak ama Dove kullanın mümkünse :D

    1
    0 Yorumla
  • серген7
    серген7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 96%
    +1 yıl

    Uydurma bilgi. Kızların cildi (makyajsiz haldeyken bile) erkeklerinkinden daha düzgün.

    1
    0 Yorumla
  • marslijokeer
    marslijokeer Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 93%
    +1 yıl

    O kisiye gore degisir ben yapmiyorum temizlik falan yuzum bitti

    1
    0 Yorumla
  • Need4Read
    Need4Read Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu yaşıma kadar bakım niyetine hiçbir şey yapmadım ama cildim pürüzsüz ve sorunsuz..

    1
    0 Yorumla
  • SosyoPsikopat
    SosyoPsikopat Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 91%
    +1 yıl

    kızlarda sürekli hormon değişikliği olduğu için sivilce olur erkeklerde öyle değil

    1
    0 Yorumla
  • xModSavar
    xModSavar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Erkegin cildi daha puruzsuz olur ve bu muhtemelen killardan ve deri kalinligindan kaynaklaniyor.

    1
    0 Yorumla
  • tecrubebılgı
    tecrubebılgı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45 , eic 70%
    +1 yıl

    o kadar kimyasalı yüzünüze sürüncü iyi olacak mı sanıyorsunuz. bakım dediğin su sabundur o kadar.

    1
    1 Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      sivilce geçiren kremler varki

      Yorumla
  • Thirt13n
    Thirt13n Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Burada Johnny'nki kadar abartılmış. Aklıma Murphy geldi.. :')

    1
    0 Yorumla
  • bondbg
    bondbg Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 41%
    +1 yıl

    Kızın yüzü çok fena olmuş ama yaa.. kesin yanlış ürün kullanmıştır.. 🥺🥺

    1
    2 Yorumla
    • ephys
      ephys
      +1 yıl

      Alerjide olabilir

      Yorumla
    • bondbg
      bondbg
      +1 yıl

      Evet 👍

      Yorumla
  • erdsfds
    erdsfds Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    biz hiç kadınlar gibi çocukluktan makyaj yaparak büyümüyoruz cildimiz hep doğal kalıyor en fazla sakal bırakıyoruz o da doğal olduğu için cildiniz düzgün oluyor
    kadınlar çocuk yaştan makyaj yaptıklarından dolayı ciltleri doluyor yüzleri yaşları ilerledikçe kötü bir haal alıyır

    0
    0 Yorumla
  • BehruzuFurkan
    BehruzuFurkan Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Bir ara merak sardim toniginden nemlendiricisine kullaniyordum da gerek olmadığını gördüm sadece yüz temizleme jeli günlük yetiyor. Arada bir gözenekler sikilassin diye kil maskesi kullanirim.

    0
    0 Yorumla
  • SadeceAyaz
    SadeceAyaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben dikkat ediyorum işim gereği, yüzüm yağlanıyor üstüne spor da yapıyorum fazla protein almaya çalışıyorum yüzümde sivilce çıkıyor. Hassas bir yüzüm var, ne önerirsiniz temizlemek için?

    0
    0 Yorumla
  • Kaan6565zz
    Kaan6565zz Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Makyaj kadının cildini perişan eder. Kadın kendi kendini paralıyor. Erkek yüz olarak her zaman doğal olduğu için sorun olmuyor

    1
    0 Yorumla
  • Mehmetbke
    Mehmetbke Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl

    Tek yaptığım bakım tras köpüğü maskesi 😂 yüzüm yaymak gibi oluyor 😁

    2
    0 Yorumla
  • fundaadiyebirii
    fundaadiyebirii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 82%
    +1 yıl

    Tamamen genetik ve beslenme ile alakalı olduğunu düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • pllyna
    pllyna Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Büyük ihtimalle
    Kadınlar kadar hormonel karmaşaları yoktur
    Bir de kadın cildi daha hassas

    1
    0 Yorumla
  • johnyx
    johnyx Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 32%
    +1 yıl

    Su ve sabun yeterli. Bir de tıraştan sonra losyon. :)

    1
    0 Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Her sabah uyandığımda yüzümü yıkadığım için sorunsuz bir cilde sahibim

    1
    0 Yorumla
  • ademkorkmaz
    ademkorkmaz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bazı erkeklerin cildi çok yağlı sürekli sivilce felan olur ama çoğu erkekler hiçbişey yapmadan da bebek poposu gibi olabiliyor

    2
    0 Yorumla
  • Yusuf0138
    Yusuf0138 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    Kişiye göre değişir. Ben sadece siyah nokta için kullaniyorum

    0
    0 Yorumla
  • heyee__
    heyee__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 105 , eic 96%
    +1 yıl

    Öyledir kasılıyorum ben yüzüme ne bakım yaparım nede severim pürüzsüzdür

    0
    0 Yorumla
  • Leading_Leader
    Leading_Leader Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Resim çizerken silgiyi çok kullanmamak gerek. Aksi halde çorba olur. Cilt de bunun gibi. Yıpratmamak gerek.

    0
    0 Yorumla
  • Pokerrface
    Pokerrface Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Arada sivilce çıkıyor benimki hassas bakımın b si yok tabi

    0
    0 Yorumla
  • _n0thing_
    _n0thing_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Hayatımda yüzüme sabundan başka bişey sürmedim cildimde sorun yok 😄

    0
    0 Yorumla
  • aslegionaire
    aslegionaire Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 78%
    +1 yıl

    Suana kadar hic bakmadim kremden uyuz olurum zaten. Ama cildim super.

    0
    0 Yorumla
  • aslıgurbu
    aslıgurbu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence derileriyle alakalı var, nasıl kol kasları falan daha güclü oluyorsa onun gibi bişey

    0
    1 Yorumla
    • enteresanbiadam
      enteresanbiadam
      +1 yıl

      testesteron ve kas hacmin ne kadar iyi ise yüksek insülin ve şeker o kadar hızlı düşer kanda. bunun yansımasını ilk ciltte görürsün. insan cildideki kolajen insülin düştüğünde onarılmaya ve üretilmeye başlıyor. her türlü cilt hastalıgın temeli yüksek insüline dayanıyor. kadınlarda testesteron erkekler gibi yüksek değil o yüzden östrojen etkisiyle yaglanmaya müsaitler. testtesteronun en önnemli görevi yag yaktırıp kas hacmini artırmak. insülinle testesteroe arasında ters bir kolaresyon varken östrojenle arasında düz kolerasyon var.

      Yorumla
  • Mes03bjk
    Mes03bjk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Alakası yok; sen bol su içme, abur cuburun ırzına geç, fast food un anasını belle gör bakiym erkeği kadını var mı bu işin

    0
    0 Yorumla
  • düşünmektükenmektir
    düşünmektükenmektir Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Sorunsuz cilt bile en azından bir nemlendirici istiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Fanboyblink
    Fanboyblink Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 94%
    +1 yıl

    Kişiden kişiye değişirde olmaz ama geneli kapsarsak

    0
    0 Yorumla
  • hass2ktirordan
    hass2ktirordan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bizim cildimiz susamlı poğaça gibi be kanki o kadar bakımlanmamıza rağmen

    2
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (101)
Devamını Gör(146)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cilt Bakım > Sorular > Erkekler cildine hiç bakım yapmasa da sorunsuz cildi mi olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler cildine bakım yapmadığı halde, kadınların cildinden daha sorunsuz nasıl olabiliyor? 108 cevap verildi
Erkeklerin cildi neden puruzsuz? 16 cevap verildi
Erkekler cilt bakımı yaptıramaz mı? 11 cevap verildi
Erkeklerin cildi nasıl pürüzsüz olabiliyor? 10 cevap verildi
Erkekler cilt bakımı yapmalı mı? 40 cevap verildi
Erkekler cilt bakımı yapmalı mı? 14 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨