Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek cildi ile kadin cildi genellikle degişik oluyor
kadinlarin ki daha inceyken erkeklerinki daha kalin
bu yüzden kadinin cildi daha hassas
bide inanilmaz bakim yapanlar var ve bu bakim adı altında sürülen uygulanan kremler losyonlar tonikler vs. içerikleri yüzünden cildin koruma bariyerini çiziyor veya alerjik reaksiyon yapiyor sonrada cilde ne yaparsan yap ya sivilce/akne cikartiyor ya kuruyor ya güneşin etkisine fazlasiyla maruz kaliyor günes kremi kullansa bile yani cilde bisiler oluyor illa.
Genetik faktörleri içine katmıyorum
kendi cildimden örnek verecek olursam ben hiç bakım yapmam kıştan kışa krem sürerim yazdan yaza güneş kremi canım istediğinde buhar banyosu veya maske yaparım. Yedigime içtiğime dikkat ediyorum ama ve C vitaminimi bol alırım bu yüzden cildim parlak abartmıyorum cildimde gözenek bile yok kırışıklıklar hele hiç fondoten kullanmama gerek bile yok o derece temiz
yaşıma göre genç gösterdiğimi söylerler zaten 27 yasindayim ama bakiyorum 18 yasindakiler ciltlerini o kadar mahvetmis oluyorlar ki sabah aksam makyaj yapmaları gerekiyor. Bence üzünc bir şey bu...
bakımında bi derecesi vardır dikkat etmesi lazim herkesin bence01 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAhahah ayakkabısını sildiği havluyla yüzünü silen erkek :0 Ben şok.
Şunu belirtmek isterim ki bakımlı olmak yüze çeşit çeşit krem ve makyaj ürünü sürerek sürekli cildi temizlemek için ağız temizleyiciler kullanmak değildir.
Kadın cildini bu kadar pürüzlü yapan şey;- Makyaj malzemeleri
- İçeriği çeşit çeşit kimyasal dolu maskeler
- Eczane dışında satılan çeşitli cilt kremleri
Bunları kullanmak yerine hiç bir şey kullanmayın cildiniz daha güzel olur. Makyaj yapmayalım demiyorum ama yüz makyajında aşırıya kaçarak fazla fondöten kullanmak cilt düşmanıdır.
00 Yorumla
+1 yılBende cilt kuruluğu var, özellikle ellerim hassas, dudaklarım da çatlar arada. Gerçi ön dişlerde hafiften sorun var onun da etkisi var. Gömülü dişi aldırdım bir kaç ay önce o zamandır hiç olmadı. Ama çoğu kızın elinden güzel, kızlar hayran kalır. Nadiren de olsa sürerim elime ve dudağıma krem. Bu biraz da kimyasallarla temasa da bağlı ve çevreye. Burada bazı kişiler testesterona bağlamış, testesteron kasla direkt alakalı, cilt, kollajen ile değil. Hatta östrojen daha avantajlı debebilir o yönde çünkü östrojen de damarları genişletir. Annem çok deli kimyasal kullanır evi temizlerken 65 yaşında neredeyse hiç kıtışıklık yok.
00 Yorumla
+1 yılCilt konusunda erkekler bir adım önde gibidir. Fakat bu her erkek için ya da her kadın için geçerli değil. Biraz işin ici Ne genetik te katılıyor. Kadinlarin adet döngüleri olsun yüzlerine sürdükleri makyaj ve bakim kremleri (bilincsizce) ciltlerinde sorunlar oluşmasına neden oluyor. Erkeklere gelince kimisi ciddi manada ne yaparsa yapsın bir çok sorunla uğraşabiliyor. Hele birde alkol sigara ve sağlığa zararlı şeyleride kullanıyorsa. Asitli içecekler çok tuketiyorsa erkekte olsa sorunlarla karşılaşır
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Erkeklerin cildi cidden kusursuz oluyor çoğunlukla anatomi ile ilgili bir durum olduğuna dair bir bil bilgi okumuştum bir yerde. Deri tabakaları daha kalın olduğu için daha kusursuz oluyor.
99 Yorumla- +1 yıl
testesteron ve kas hacmin ne kadar iyi ise yüksek insülin ve şeker o kadar hızlı düşer kanda. bunun yansımasını ilk ciltte görürsün. insan cildideki kolajen insülin düştüğünde onarılmaya ve üretilmeye başlıyor. her türlü cilt hastalıgın temeli yüksek insüline dayanıyor. kadınlarda testesteron erkekler gibi yüksek değil o yüzden östrojen etkisiyle yaglanmaya müsaitler. testtesteronun en önnemli görevi yag yaktırıp kas hacmini artırmak. insülinle testesteroe arasında ters bir kolaresyon varken östrojenle arasında düz kolerasyon var.
- +1 yıl
@enteresanbiadam vay be. Şişman/obez erkeklerin neden seslerinin ince olduğunu sakallarının çıkmadığını hep merak ederdim. Demek testesteron hormonu ile yağ yakımının doğrudan ilgisi varmış. Ne okuyorsunuz?
- +1 yıl
Hatta ve hatta 9. Sınıfta bizden daha büyük gibi gösteren testesteron hormonu fazla olan, saldırgan tipli saçı sakalı adeta fışkıran bacakları ormana dönmüş birkaç arkadaşım vardı. Üçünün de ortak özelliği zatıf olmasıydı. Buju da hep merak ederdim. Erkeklik hormonu ile hep bir ilgisinin olacağını düşünüyordum. şu an aydınlandım.
- +1 yıl
@oluroluryeriz aynen tam dediğin gibi. Büyüme homonu yani GH insülin düşerse salgılanır, testesterone da bu esnada artıyor, insülin yüksekken yani tok karna testesteroe DHT ye ve östrojene çevriliyor ve bu azalmasına yol acıyor , obezite kanser diyabet karaciğer yaglanması vs hep düşmeyen insülinde meydana gelir. Bunların hepsi metabolik hastalık.
ve hiçbişey okumadım kendi araştırmalarımla bilimsel kaynaklardan edindim bunları. Konuya ilgim var. - +1 yıl
@enteresanbiadam say say bitmez testesteronun artılarını. Resmen özel güç veriyor bu hormon düzgün salgılandığında.
- +1 yıl
Söylenenin aksine daha sağlam saç çıkmasını sağlıyor ayrıca karar vermeyi ve düşünmeyi hızlandırıyor. Tabi düzgün salgilanirsa
- +1 yıl
@SeyitAlikerem aynen öyle. ayrıca metabolik pek cok hastalıgın ve düşük testesterone un sebebi kronik kabızlık esasen. ama kabızlık birr sebeb mi sonuç mu bilemiyorum. karnı hızlı kazınmayan adam sorunlu metabolizmaya sahiptir, çünkü hızlı kazıınrsa karaciğere safra üret komutu gidiyor ve GH yükseliyor değilse insülin ddüşmüyor ve kilo almaya müsaitsin demektir
- +1 yıl
@enteresanbiadam tamam kanka yeter bu kadar 😅 kız küfür edecek
- +1 yıl
@enteresanbiadam bu bormonlara nerden baktırılır acaba. Dümdüz doktora gitsem hormon testi yapmaz ki
+1 yılBence erkeğine göre değişir 😁 mesela eşim cildine hiç birşey sürülmesinden hoşlanmıyor ama erkek kuzenim var bana sivilce kremleri öneriyor 😁
85 Yorumla- +1 yıl
Aslında sivilce sağlıklılık göstergesi de olabiliyor, ergenlik sivilvesi mesela. Roacutanı zaten cildiye doktorları kolay kolay yazmaz, yazarsa da çoğu takib ediyor.
+1 yıltestesteron ve kas hacmin ne kadar iyi ise yüksek insülin ve şeker o kadar hızlı düşer kanda. bunun yansımasını ilk ciltte görürsün. insan cildideki kolajen insülin düştüğünde onarılmaya ve üretilmeye başlıyor. her türlü cilt hastalıgın temeli yüksek insüline dayanıyor. kadınlarda testesteron erkekler gibi yüksek değil o yüzden östrojen etkisiyle yaglanmaya müsaitler. testtesteronun en önnemli görevi yag yaktırıp kas hacmini artırmak. insülinle testesteroe arasında ters bir kolaresyon varken östrojenle arasında düz kolerasyon var.
10 Yorumla
+1 yılEşimden biliyorum: siyah noktaları var mı? var. Sivilce çıkıyor mu bazen? Evet. Ama gariptir ki, geldiği gibi gidiyor, iz bırakmıyor, dünyasını karartmıyor. Eşim yüzünü yıkamak dışında birşey yapmıyor ya çıldırıyorum anlamıyorum. Ben 14 yaşımdan beri savaşıyorum cildimin sorunlarıyla. Bitmiyor bitmiyor!
43 Yorumla- +1 yıl
testesteron ve kas hacmin ne kadar iyi ise yüksek insülin ve şeker o kadar hızlı düşer kanda. bunun yansımasını ilk ciltte görürsün. insan cildideki kolajen insülin düştüğünde onarılmaya ve üretilmeye başlıyor. her türlü cilt hastalıgın temeli yüksek insüline dayanıyor. kadınlarda testesteron erkekler gibi yüksek değil o yüzden östrojen etkisiyle yaglanmaya müsaitler. testtesteronun en önnemli görevi yag yaktırıp kas hacmini artırmak. insülinle testesteroe arasında ters bir kolaresyon varken östrojenle arasında düz kolerasyon var.
- +1 yıl
@enteresanbiadam Yani diyorsun ki, kadınların cilt problemlerinin erkeklerden daha fazla olmasının sebebi başlı başına hormoneldir. Yazdığını idrak etmeye çalışıyorum loading %67
- +1 yıl
erkeklerin testesteron u avantaj bu kouda, hızlı yag yakmasını saglıyor. yeşil çay niye zayıflatıcı sanıyorsun? içinndeki EGCG testesteronne'un östrojene dönüşmesini blokluyor
+1 yılKızlar bana kalırsa doğal takılın. Gerçekten kremler, makyajlar sürdükçe cilt daha da kötü oluyor. Bu reklamlari yapılan kozmetik ürünler bence hep aldatmaca. Hepsi kendi ürününü sattirmak için bin tane krem çıkartıyor. Vaatlerde bulunuyor ama hiçbir işe de yaramıyor. Arkadaşım kozmetik e çok fazla para harcadı ama hiçbir faydasını görmedi. Ben yüzüme ne makyaj yaparım ne de maskeler, kremler sürerim. Cildim pürüzsüz ve tertemiz. Ne sivilce ne de başka hiçbir şey yok. Sadece temiz kalın yüzünüzü her gün düzenli olarak yıkayın yeterli
40 Yorumla
+1 yılKadınlar dört hormonla boğuşup üstüne kadın hastalıkları ile uğraşırken üstüne bir de reglyle uğraşırken erkekler sadece libidosu ile attırıp kendine geliyor... Dertsiz tasasız tek dertleri ım sevmek ve çalışmakken kadının cildi ile kıyaslamak saçmalık...
22 Yorumla- +1 yıl
testesteron hormonu da bizde var ya ne abarttınız regli
- Cilt Bakım konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılErkeklerin %90 cildi tertemiz. Bazı erkeklerdede kızlar gibi aşırı sivilce oluyor tanıdıklarım vardı aylarca tedavi gören görseldeki kız gibiydi aynı. Kızlarda temiz ciltli kız sayısı %30 falan anca. Hormonel genetik biraz cildi yağlı olanın sivilcesi olur genelde.
10 Yorumla Cilde dışardan bakım yaparak sadece çıkmış olan sivilceleri falan ya kurutursun ya da yumuşatırsın artık kremler ne yapabiliyorsa. Ama önemli olan onun çıkmaması. O yüzden içerden bakım daha da önemli, yediğinize içtiğinize dikkat ederseniz daha iyi olur. Biz sizin bakımın onda birini anca yapıyoruz oda yıkamak.
10 Yorumla
+1 yılSelam🦋
Bu erkekten erkeğe değişir ama çoğu erkeğin cildinde problem göremiyorum.
Almanya'da sivilce problemi olan erkekler Türkiye'de sivilce problemi olan erkeklerin sayısından daha fazla.20 Yorumla
+1 yılŞahsen cildime hiç makyaj yapmadım ve pürüzsüzdür. Cilt hava almak istiyor makyaj bunun önüne geçiyor özellikle ucuz makyaj malzemelerinin cildi mahvettiğini düşünüyorum. Bakım yapacaksanız salatalık gibi bildiğiniz doğal şeyleri kullanın derim içinde kimyasal olan bir ton ürünü tercih etmeyin
00 YorumlaAslında olay şu. Erkeklerin geneli bakımla falan uğraşmıyor bu nedenle ciltleri ortlamada kalıyor bazen kötü oluyor adam iki yıkayıp üstündeki yağı alıyor o kadar.
Kadın da durmadan ama gözeneklerimi açayım derken işi bazen aşırıya kaçırıyor ve bu yüzden cilt buna muhtaç hale geliyor.
Bu nedenle bakım yapmaya başladıktan sonra artık hep yapman gerekiyor00 Yorumla
+1 yılYoo, kanıt mı istiyorsun, al sana kanıt 😂



Şimdi bu suratın bakıma ihtiyacı yok mu yani 😂
01 Yorumla- +1 yıl
Bişey dicem niye böyle oldu, niye 3 fotoğraf, niye ha niye😂 hayın KS
+1 yılHayır bence yapması daha mantıklı yoksa yüz kirleniyor her türlü oda sivilce gibi siyah lekeler benler gibi şeylerin oluşmasına yol açıyor bakım yapmak her açıdan iyidir temiz ve daha canlı görünüm sağlar erkeğe de
10 Yorumla
+1 yılhayır kuzu. bazı sorunlar aynı gün değil yıllar sonra belli olur. misal güneş kremi aslında geleceğe yatırımdır. ayrıca genetik çok önemli.
40 Yorumla
+1 yılYalnız görsel efsaneee😂
Hakkaten kızlar o kadar bakım yapıyoruz erkekler ise bir şey yapamadan ciltleri bizden daha güzel oluyor.. Amaa bu haksızlıkk😭20 Yorumla
+1 yılHiç bakım yapmıyorum bakım yapınca cildim bi havalara giriyor sanki inadına yapar gibi sivilce çıkartıyor başıma. En iyisi bulaşmamak rahat bırakmak. Sabunla yıkamak yeterli oluyor.
20 Yorumla
+1 yılHayır, öyle bir şey yok ve sürekli gelen müşterilerim sorunun cevabını veriyor çünkü, sürekli sivilce ve akne dolu yüzleri var. ✂️
00 YorumlaBu zamana kadar bakım makım yapmadım, pürüzsüz cilde sahibim.
Çevremdeki tüm erkekler yine aynı şekilde, erkeğin güzel olması için kimyasallara ihtiyacı yoktur..10 Yorumla
+1 yılÇoğu kullandığınız kimyasal maskeler tekrar ve tekrar kullanım için sorun çözmek yerine sorun yaratıyor bence, sivilce için krem sürüyorsun sivilce artıyor aynı teori traş köpüklerinde de mevcut sakal çıkarma hikâyesi bence haklı da bir teori bundan olabilir
10 Yorumla
+1 yılBence kişiden kişiye değişir. Sonuçta bakım yapmadan cildi bebek poposu gibi olan kadınlar da var. Ayrıca sadece bakımla değil, temiz içerikli beslenmeyle de alakalı olduğunu düşünüyorum. Ama erkeklerin büyük çoğunluğu kadınlara oranla çok da sorunlu bir cilde sahip olmuyor. En basitinden her ay adet olup sivilce çıkartan kadınlar var, hormonlarımız sürekli değişiyor. Belki bu da bir etkendir.
10 YorumlaYa bu yapı meselesi. Hiç bakım yapmayıp puruzsuz bir cilde sahip kız arkadaşım var. Oyleki fondöten sürünce yüzünden dökülüyordu 😂
20 YorumlaAslında bakım adı altında size zarar veriyorlar. Kimyasal ürün cildin hava almasını engelliyor bana göre.
Biz sabah yüzümüzü yıkadığımız gibi tüm gün o şekilde dolaşıyoruz. Bı de bol su içince cillop gibi oluyor cilt 😂14 Yorumla- +1 yıl
@agacgibi2 cam sisem vardır iki tane. İkisi de 750 ml. Ama sadece bir şişe içsem bile cildime iyi geldiğini düşünüyorum. Bı de ben psikologa gidiyorum ilaç falan da kullanıyorum. O da beni epey rahatlatıyor.
- +1 yıl
@agacgibi2 tabii. Cilt önemli. Bence hiç makyaj yapmayın, ayda yılda bir yapın olmadı. Doğal olmak her zaman iyidir bana göre. Güzellik algısını ürünlerini satmak için çok güzel kullanıyorlar.
Hayır bizde arada siyah nokta çıkıyor onun için maske yapıyoruz. Yani bir de yüzümü sabah öğle akşam yıkarız.
10 Yorumla
+1 yılHer erkek için geçerli değil çok yağlı ciltli akne problemi olan erkeklerde var
20 YorumlaKadın teni daha hassaz olabilir.
Belki de bu yüzden erkeklerin pek bi bakıma ihtiyacı olmuyor.20 Yorumla
+1 yılOnlarda salınca görüyoruz 😂 kim olursan ol bakım yapmazsan pert
27 Yorumla- +1 yıl
Aaaa bakimsizlar eksilemis😂
- +1 yıl
43 yaşındayım bak bakalim suratıma . haftada bir kere traştan sonra yuzume el kremi sürerim hepsi bu.
- +1 yıl
Ay banane be suratından 😂
- +1 yıl
Işine gelmedi tabi.
- +1 yıl
@HEYECANSIZHAYAT yoo işime niye gelmesin olur mu öyle şey kim olursan ol dedim kadın erkek fark etmez tamamen salarsan kötü olmaz mı insanın yüzü
- +1 yıl
Ya en kötü yuz temizleme jeli kullanirsin o kadar da salinmaz yuzun yagli yagli gezersin sonra 😂
- +1 yıl
@BehruzuFurkan Ahahahh😂
sabun ve kolonya haricinde bir şey kullanmıyoruz ki zaten yüzümüze.. sadece ara sıra peeling veya siyah nokta bandı kullananlar olur o kdar.. kremler tonikler temizleme jelleri falan hiç görmedim kullanan birisini..
00 YorumlaAynen öyle.. Cildi doğal haline biraktiginda zaten o gerekeni yapıyor. Sadece yeterli su içip güneşte cok kalmamak yeterli.
Kadınların kullandıkları kremler bakimlar filan hep para tuzağı. Ve kadinlari kandırmak çok ta kolay.00 Yorumla
+1 yılBakım diye iğrenç kimyasalları yapıştırıyoruz yüzümüze, makyajla falan zarar veriyoruz. Erkekler makyaj yapmadığı ve bu kadar kimyasala maruz kalmadığı için kızlara göre daha sorunsuz olması yüksek bir ihtimal.
30 Yorumla
+1 yılHer sabah cildini sabun ve duru suyla yıkıyorsa tabii ki sorunsuz olur, biz kızlar cildimize sürekli makyaj ürünleri sürmemize rağmen bazı günler makyajla bile uyuya biliyoruz, tek zarar veren bu düzenli temizlemek gerekiyor makyajı temizlemeyip cildine nefes aldırmazsan yaptığın bakımlarda hiçbir işe yaramaz.
10 YorumlaBir itirafta bulunayım. Yüzümü Sabah uyanır uyanmaz ve gece uyumadan önce yıkamaktan başka hiçbir şey yapmıyorum ve gayet sorunsuz bir cildim var :D Reklam gibi olacak ama Dove kullanın mümkünse :D
10 YorumlaUydurma bilgi. Kızların cildi (makyajsiz haldeyken bile) erkeklerinkinden daha düzgün.
10 Yorumla
+1 yılO kisiye gore degisir ben yapmiyorum temizlik falan yuzum bitti
10 YorumlaBu yaşıma kadar bakım niyetine hiçbir şey yapmadım ama cildim pürüzsüz ve sorunsuz..
10 Yorumla
+1 yılkızlarda sürekli hormon değişikliği olduğu için sivilce olur erkeklerde öyle değil
10 YorumlaErkegin cildi daha puruzsuz olur ve bu muhtemelen killardan ve deri kalinligindan kaynaklaniyor.
10 Yorumla
+1 yılo kadar kimyasalı yüzünüze sürüncü iyi olacak mı sanıyorsunuz. bakım dediğin su sabundur o kadar.
11 Yorumla- +1 yıl
sivilce geçiren kremler varki
Burada Johnny'nki kadar abartılmış. Aklıma Murphy geldi.. :')
10 YorumlaKızın yüzü çok fena olmuş ama yaa.. kesin yanlış ürün kullanmıştır.. 🥺🥺
12 Yorumlabiz hiç kadınlar gibi çocukluktan makyaj yaparak büyümüyoruz cildimiz hep doğal kalıyor en fazla sakal bırakıyoruz o da doğal olduğu için cildiniz düzgün oluyor
kadınlar çocuk yaştan makyaj yaptıklarından dolayı ciltleri doluyor yüzleri yaşları ilerledikçe kötü bir haal alıyır00 Yorumla
+1 yılBir ara merak sardim toniginden nemlendiricisine kullaniyordum da gerek olmadığını gördüm sadece yüz temizleme jeli günlük yetiyor. Arada bir gözenekler sikilassin diye kil maskesi kullanirim.
00 Yorumla
+1 yılBen dikkat ediyorum işim gereği, yüzüm yağlanıyor üstüne spor da yapıyorum fazla protein almaya çalışıyorum yüzümde sivilce çıkıyor. Hassas bir yüzüm var, ne önerirsiniz temizlemek için?
00 Yorumla
+1 yılMakyaj kadının cildini perişan eder. Kadın kendi kendini paralıyor. Erkek yüz olarak her zaman doğal olduğu için sorun olmuyor
10 YorumlaTek yaptığım bakım tras köpüğü maskesi 😂 yüzüm yaymak gibi oluyor 😁
20 Yorumla
+1 yılTamamen genetik ve beslenme ile alakalı olduğunu düşünüyorum
10 YorumlaBüyük ihtimalle
Kadınlar kadar hormonel karmaşaları yoktur
Bir de kadın cildi daha hassas10 YorumlaSu ve sabun yeterli. Bir de tıraştan sonra losyon. :)
10 Yorumla
+1 yılHer sabah uyandığımda yüzümü yıkadığım için sorunsuz bir cilde sahibim
10 Yorumla
+1 yılBazı erkeklerin cildi çok yağlı sürekli sivilce felan olur ama çoğu erkekler hiçbişey yapmadan da bebek poposu gibi olabiliyor
20 YorumlaKişiye göre değişir. Ben sadece siyah nokta için kullaniyorum
00 YorumlaÖyledir kasılıyorum ben yüzüme ne bakım yaparım nede severim pürüzsüzdür
00 Yorumla
+1 yılResim çizerken silgiyi çok kullanmamak gerek. Aksi halde çorba olur. Cilt de bunun gibi. Yıpratmamak gerek.
00 Yorumla
+1 yılArada sivilce çıkıyor benimki hassas bakımın b si yok tabi
00 YorumlaHayatımda yüzüme sabundan başka bişey sürmedim cildimde sorun yok 😄
00 Yorumla
+1 yılSuana kadar hic bakmadim kremden uyuz olurum zaten. Ama cildim super.
00 YorumlaBence derileriyle alakalı var, nasıl kol kasları falan daha güclü oluyorsa onun gibi bişey
01 Yorumla- +1 yıl
testesteron ve kas hacmin ne kadar iyi ise yüksek insülin ve şeker o kadar hızlı düşer kanda. bunun yansımasını ilk ciltte görürsün. insan cildideki kolajen insülin düştüğünde onarılmaya ve üretilmeye başlıyor. her türlü cilt hastalıgın temeli yüksek insüline dayanıyor. kadınlarda testesteron erkekler gibi yüksek değil o yüzden östrojen etkisiyle yaglanmaya müsaitler. testtesteronun en önnemli görevi yag yaktırıp kas hacmini artırmak. insülinle testesteroe arasında ters bir kolaresyon varken östrojenle arasında düz kolerasyon var.
Alakası yok; sen bol su içme, abur cuburun ırzına geç, fast food un anasını belle gör bakiym erkeği kadını var mı bu işin
00 Yorumla
+1 yılSorunsuz cilt bile en azından bir nemlendirici istiyor.
00 Yorumla
+1 yılKişiden kişiye değişirde olmaz ama geneli kapsarsak
00 Yorumla
+1 yılBizim cildimiz susamlı poğaça gibi be kanki o kadar bakımlanmamıza rağmen
20 Yorumla- Devamını Gör (101)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


