Aknetrent kullanıyorum. 4. günümdeyim ve sabahları yüzüm çok yağlanmış şekilde uyanıyorum. Normal mi?

Aknetrent kullanıyorum 4. Günüm sabahları yüzüm çok yağlanmış bir şekilde uyanıyorum normal mi bu doktorum yıkama jeli vs bişey vermedi sadece krem verdi
Aknetrent kullanıyorum. 4. günümdeyim ve sabahları yüzüm çok yağlanmış şekilde uyanıyorum. Normal mi?
Cevapla