Yok o zaman gorememki cunku bildirimlerim cok fazla ve gorusume atilan yorumlara pek bakmiyorum dikkat etmemişim soruma yazsan yani ben bunu kesin gorurdum💖
Amaa çokk iyi ya kokusu meyveli kullanıyorum ciltte batıkları önler, besler , yumuşak yapar ve ölü deriden arındırır. Haftada 1 kez yap kokusu vucudundan gitmiyor.
Evet bendende ilk sefa duyanlar oldu. Scrub vs mankenlerinin kullandığını öğrendiğimde denedim. Batıklara çare, cildi genç gösteren , ölü deriden arındıran ( kese gibi), meyve kokulu ve istediğinin bitkinin kokusu olan alabileceğin birşey. Haftada 1 kez uygularım.
Elbette anlatırım kuzu. Vucutun icin gerekli miktarda scrub al eline ve vucuduna masaj yaparak yedir banyodan sonra. Scurub in icindeki kucuk tanecikler eriyene kadar yap. En son soguk su ile durula. İşte bu kadar basitt😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ne kdr egolu bi kizsin? Dün kutladim fenomen olusunu insan bi teşekkür ederdi her neyse herkesin kendi ayıbı. Kese.
Ciddimisinnn? Ben sorumda asla yazdigini gormedim 🙁...
İnan gorsem gorduklerimin hepsine ricalarimi bildirdim...
👍👍
Hangi etiketlerde fenomen olmak isterdiniz? ↗ Kuzu yoksun ki sorumda.. Gorus yazmamissin.
Dün aorduğum hiçbir soruda yoksun..
Sorduğum
Bi soruya attigin cvba yazdim
Yok o zaman gorememki cunku bildirimlerim cok fazla ve gorusume atilan yorumlara pek bakmiyorum dikkat etmemişim soruma yazsan yani ben bunu kesin gorurdum💖
Atarmisin lutfen o soruyu
Hamamdaki dayilarin eline birakiyorum kendimi. dove dove hem kese hem masaj oh mis. acayip rahatlatici
Neee😂
Derimi yuzseler de seviyorum
İkisini de hiç aksatmadan yapıyorum kuzumm bir süre scrub bir süre kese
Bende mi iki işlem yapsam acaba 😁
Yan etkisi var mı? İkisi yapılınca
Hayır kuzum aynı anda değil zaten 😂 mesela belli bir süre scrub yapıyorum belli bir süre kese
Aslında ihtiyaç yok ama bunu deneyeceğim balım teşekkûrler
yüzüme hiçbirşey yapmıyorum genetik pürüzsüz lüğü var
Her ikiside gerekli? once kese yapip scrub uygularsaniz daha guzel oluyor vucudunuz
Sadece kese yaparim :D scrub falan hic anlamam
Amaa çokk iyi ya kokusu meyveli kullanıyorum ciltte batıkları önler, besler , yumuşak yapar ve ölü deriden arındırır. Haftada 1 kez yap kokusu vucudundan gitmiyor.
Yapim mi hmm denemeye değer yaparım bir ara kuzum :D
Değerrr kuzu dene 😊
Scrub evde yaptığımız peeling bildiğin
Evet ve eskiden kese işlemiydi ölü deriler için buda yeni nesil için bir işlem
E yine peeling in aynısı
Peeling soymak
Scrub fırçalamak
Yazilislari anlamlari farkli, yapilislari ayni.
Scrubda fircalama yok peelingde soyma yok.
Sacma bisey.
Kuzu zaten kese işlemide aynı peeling oluyor.
Kese farkli ama. Onda sabun lif falan var.
Scrub ve peeling in tarifleri bile ayni
Kuzum iyice araştırmak gerekli vs mankenleri bile kese kullanmayıp scrub kullanıyor. Scrub sadece etkileri fazla.
Scrup işlemi? İlk defa duydum djjdxb
Evet bendende ilk sefa duyanlar oldu. Scrub vs mankenlerinin kullandığını öğrendiğimde denedim. Batıklara çare, cildi genç gösteren , ölü deriden arındıran ( kese gibi), meyve kokulu ve istediğinin bitkinin kokusu olan alabileceğin birşey. Haftada 1 kez uygularım.
Nasıl yapıyorsun? Eğer zamanını almıcaksam kısaca anlatabilir misin? ben çünkü haftada bir yaptığım tek şey kil maskesi
Elbette anlatırım kuzu.
Vucutun icin gerekli miktarda scrub al eline ve vucuduna masaj yaparak yedir banyodan sonra. Scurub in icindeki kucuk tanecikler eriyene kadar yap. En son soguk su ile durula. İşte bu kadar basitt😊
Hem vucuta hem cilde yapilir bu.
Bi ara deniyim bunu teşekkürler 🤍
💖
Kese
Elle ovalıyorum cildim çok hassas
Ben genellikle keseden yanayım en güzeli kdkdks
Scrubs islemii
Hiçbirini yapmayan ben.
Yururken kirler etrafa topak topak saciliyor falan sgscs
Hiçbiri
Kesee
Kese
Kese ☺️
Kese
Scrup ne bilmiom ama kese yapiom
Scrub çok iyi geliyor özellikle ellere
Gül suyu