Fondöten sürerken sünger daha hızlı bir şekilde fondöteni yaymanızı sağlarken fırça daha geniş bir alanda sürmeyi sağlar. Ben ilk önce sünger kullanıp sonrasında fırçayla dağıtıyorum. Siz hangisini tercih ediyorsunuz?

Fondöten sürerken sünger daha hızlı bir şekilde fondöteni yaymanızı sağlarken fırça daha geniş bir alanda sürmeyi sağlar. Ben ilk önce sünger kullanıp sonrasında fırçayla dağıtıyorum. Siz hangisini tercih ediyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Forma kullanıyorum sünger iz bırakıyor bence oval oval. Güneş ışığında çok belli oluyor. Fırça daha güzel dağılım sağlıyor bence.
Çok fazla fondöten kullanmam ama kullanırken Sünger hafif ıslatıp dağılım yaptıktan sonra, fırça kullanirim.
Hangi fırçayı kullandiysam hep fırça izi mutlaka kaldj bence sünger yani benim tarafımdan hu hem daha güzel emilim sağlıyor yüzde
Sanırım bunu sadece ben yapıyorum ama önce fırçayala biraz dağıtıyorum sorna sünger kullanıyorum
süreceksem fondöten fırçası ile sürerim concearı süreceksem beuty blender ile ama zaten ben kırk sene de bir anca fondöten sürerim kullanmıyoruö yani
Ben süngerle yapıyordum ama sünger ürünü çok emiyor önce fırçayla yayıp sonra sünger
sünger iz birakir firçada tam düzgün kapatmaya yardimci olmaz.
Sünger çok daha doğal bir görünüm yaratıyor
Fırça bazende ellerimle suruyorum sunger çok emiyor
Fırçayla sürüyorum ben sünger olayını hiç beceremiyorum nedense
Hangisi daha iyi bilmiyorum ama sünger kullanıyorum
Sünger kullanırdım ama artık fondöten kullanmıyorum.
Fırçayla yaptığım zaman daha çok fondöten yüzümde kalıyomuş gibi hissediyorum ben, sanki sünger emiyor
Fırça ile sürüp sünger ile oturuyorum ciltle bütünleşiyor baya
fıça ne kadar iyi olursa olsun iz bırakıyor bir sünger puruzsuzlugu vermiyor bence
sünger en güzeli, bayılıyorum yıllardır fırça almadım elime
Elimi kullanırım yüzüme yedirerek yedirerek sürerim 🤠
Sünger kullanıyorum
Islak sünger. fırçayla pudra sabitliyorum
Fırça ile güzel dağılmıyor sünger kullanırım hep
Eliminen dayı eliminen
Sünger kullanıyorum ben
Fırça daha hijyenik bence
Fondöten kullanmıyorum 🙃
Sünger daha etkiliyici ve yuzeysel
sünger canım önce ıslatıcaksın ama
Fırça pek ii dagıtmıyor sünger daha ii
Hiç kullanmadım
Sünger kullanıyorum
fırça kullanırım
Fırça kullanıyorum
Sünger
Elimi kullanıyorum
Sünger kullanıyorum
sünger