
Sünger, fondöteni emdiği için, fırça yardımı ile dağıtıyorum.
Siz ne kullanıyorsunuz?

Kızlar cildiniz akneli kısacası problemliyse mümkünse sünger kullanmayın ne kadar sık temizlerseniz temizleyin o bakteriler orda kalıyor ve nemli olduğundan çoğalıyor.. En güzeli parmakla yaymak ne ürün emiyor ne temizliği zorluyor ne de sivilceleri azdırıyor..
eskiden sünger kullanıyordum en son flormara fondöten almaya gittiğimde kadın bana sünger fondöteni emer fırça kullan dedi. eve geldim fırçayla denedim yedirmek çok zahmetli geldi. şu sıralar elimi kullnıyorum
3 numara fırça
Cevap
4Cevap
kullanmıyorum ama kullansaydım sünger ile kullanırdım
Oval firca ile dağıtıyorum. Digerleri yagli boya fircasi gibi oluyor
Fondötene göre değişiyor ama genel olarak sünger kullanıyorum
Fondöten kullanmıyorum ama fırça daha etkili kullanan arkadaşlarda görüyorum
Çok kullanmam fondöten ama illa kullanacaksam göz altı fırça diğer bölgeler sünger
Fondötenle daha rahat yapıyorum süngerle doğal durmuyor sanki
Fırça ile sürüyorum en son süngerle üstünden geçiyorum 😂
Süngeri suya batırıp sür emmez o zaman
Ben ikisinide kullanıyorum zaten kapatıcı da nadir kullanıyorum
Fondöten kullanmıyorum
Fırçayla efsane oluyor.
Bence fırça daha iyi ya
Silikon makyaj süngeri
Fırça zaten ayda yılda bir sürüyorum
Sünger kullanıyorum.
Sunger ile..
Elimle 😂😂
Beauty blander
Fırça mantıklı gibi😎
Sünger
Parmagımla :)
Cilt urunu tercih etmiyorum
Sünger ile
Elimle
Sunger
Elimle
Kullanmıyorum.
7 -parmak
sünger
Sünger ile
Fırça.
Firca
Sünger daha kolay
Sünger ile
fırça idealdir
Süngerle
sünger ile...
Süngerle
Sünger
Süngerle.
Hiç kullanmam :)
EİG için teşekkür ederim
Sünger
Sünger
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar