Halıları yıkamacıya mı veriyorsunuz, elde mi yıkıyorsunuz?

Halıların yıkanması lazım. Gerçekten kirlendi. Eşime diyorum yikamaciya verelim diye ama elinde yıka diyor. O kadar halıyı tek başıma nasıl yikayayim ben. Ayrıca artık sokakta hali yikamami kaldı. O halıları taşıması yikamasi kurutmasi vs gerçekten çok zor. Niye böyle anlamıyorum..
Halıları yıkamacıya mı veriyorsunuz, elde mi yıkıyorsunuz?
Cevapla