AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
Alt idare eder ist dudak çok ince ve itici acilen botoksa gitmelisin
Çay ağacı yağı kullanabilirsin. Aktarlarda 10-15 lira falan. Çayla alakası yok ağacın adı öyle :)
Eczaneden sudocream al bide arastir iyice bana baya iyi gelmisti
Izleride gidiyormu
@kirgin-cicekler evet gitmisti benim
Peki
Haptan başka hiçbirşey seni memnun etmez. kökten kurtul kullan bir sene hayatın düzelsin.
bakmadan bilemeyiz ki cildeyeye ya da estetik merkezine git
Bılmıyom valla takmıyom oyle seylerı benı begenen boyle begensın
Kafana göre takılma derim ben bir doktora git görün.
eczanede Bioderma al yüzünü güzel bir şekilde temizler
Sinir Stres yapma sivilce falan olmuyor. Siyah nokta hariç.
O mümkün değil bu dünyada. :D
Zeytin yağlı sabun ile yüzünü günde 2-3 defa yıkamalısın. Ardından salatalığın kabuğunu yapıştı. İki hafta sonra melekgibi olursun😉😉
Erkeklerin erkek gibi olduğu zamana geri dönmek istiyorum😭😭
Dönemeyiz artık çok geç kız ayool
Hadi ya 😞
İnsanlar da bekliyor ki bir bant takayım ömür boyu cildim temiz kalsın 😂😂
😅😅
Bizim ülkenin insanı hemen kesin çözüm istiyor. Hiç sürekliliğe gelemiyor. Her şey tek seferde olsun bitsin 😂😂
Iyi tespit:))
Hay Allahim ya nasil biseysin sen? ise yariyor mubo siyah maske
Fena halde yarıyor kız ayool
Sonradan cildimi tahris etmesin sivilce yapmadin bak 😅
At bakiim mesajla markasini kokos seni
elma sirkesiyle suyu karıştır her akşam pamukla yüzüne sür lekelere iyi geliyor
Doktora git temizletdir ben yaptim azaldi sadece izler var ya uf
Sakin sikma simdiye kadar yapmadiysan ergenken bilseydim simdik. Ergenlimw dönebilseydim sikmasdim
eczanede antibiyotikli merhem satılıyor işe yarıyor yalnız biraz pahalı.
kaynamış suyun buharına yüzünü 5 dk tut her gün yap yıkamana gerek yok sonra
Herbaderm in yağlı ciltler için olan sıvı bir ürünü var, kullan çok memnun kalıcaksın. Bir de düzenli cilt bakımının da faydasını görürsün
Düzenlilik bende olmadığından da kaynaklı galiba biraz.. saol😊
Salisilik asitli tonikle
Evet once iyice nemlendirmen gerek ki gozenekler acilsin. O sekilde ise yarar. Kuru olmayacak ayrica
Hangi. marka
Benim kullandigim yabanci bir marka ama turkiyede eczanede olmasi gerek, sorarsan direk gosterirler. Markasini tam olarak hatirlamiyorum ama bir kac fenomende kullandigini gormustum
Hm bulunmaz o zaman:)
Evt ama 1 haftaya kadar tekrar siyah nokta olusuyor
Sperm sur. Benm eski kiz arkadasta denedik gevti tsk etti
Ben de tam onu düşünüyordum :D duşta yapmaya karar verdim
İyi yapmışsın ayool
cilt maskelerini kullan maskelerle yüzünü kurut bende çok uğraşmıştım faydası olur
neutrogena ürünleri iyi geliyo bana da
yıllardır biminkini kullanırım ahaha
Ucuz olanları diğerlerinden daha iyi
bim anacım bim xkdmxjdjsjsjd
Aynen nivea falan ise yaramıyor cicim
Agda banti daha iyi ;)
Yarıyor da aralıklarla yapman gerekiyor.
Nivea yıllardır vazgeçilmezim.
Her akşam tonik yapıyorum. İyi geliyor 🤔
normal kücük degil büyük degil orta idare yani :D
Üst dudağın çok ince ama iyi genel olarak
Soda kullaniyorum tonik yerine harika sonuclari
“Ben”den öpülür bence, söz dudağından öpmücem ☺️☺️
Haydi o zaman
Ahhah
Tamam tamam kapadım gözümü 🙈
Küsüyom o zaman
Beğenmiyorum geri aldım 😒
Çok çirkinn ıyyykk öyle dudak mı olurmuş bir ton ruj var kesin silikon da vardır
Küstüm ben sana haberin olsun
Niveanınki işe yarıyo çok memnunum
Yaramıyor. 1 dakikalığına yarıyor gibi görünüyor
Siyah nokta bandi kullan ciktikca yap iste
Geçmiyor anam geçmiyor
Farmasi siyah maske 👍
Işe yariyor mu yaa benim yuzumu daha kotu yapiyor
Hem de çok fazla işe yarıyor kız ayool
Ben pek yapmıyorum 😏
Ayhh yapmak lazım kız ayool
Uğraşmak zor geliyor
Çarşamba günü maske günüm ☺️
Ayhh bir de onun günü mü var kız ayool
Evet☺️
Haftada bir gün işte 😉
Kız ayoll demek zorunda mısın kerimcan gibi
Ayhh bilmem ki kız ayool
Karbonat ve yoğurt karışımı da işe yarıyor.
No bakım yes salmak :D :D
fazla abartamamak lazımm
Evet yarıyor ama sürekli kullanmam gerek
Evet hafta da bir iki kere uygula iyi oluyor
Evet ama kesin çözüm değil
Dene biz de bilelim 😂😂
öpülesi olduğunu söylemişmiydim
öpme değil de emme hissi uyandırıyor :D
Ne güzel işte😂😂
Ememiyorum ama :D
Ahahaha
Böyle sevgilim olsa kim emmek istese hakkı var derim :D
Yuhh m*k genişliğe bak
Emilmelik deyince gülücük at, bu normal olsun... Ben bunu kabullenince genişlik de... Siz de ne iki yüzlüsünüz m*k :D
Bakim yapmamm kiz ayol
Aa nedenkinee kız ayool
Üşengecim
Markası ne kiz ayol yaparım belki bende
Deep Cleansig kız ayool
ıyyyy pis şey kalkan dalgayı indirisin sen la
Maden suyu ile yüzünü yıka
Izlerde gecer mi
@kirgin-cicekler Elma sirkesi ile Maden suyunu karıştırıp günde 2 defa sivilce izi olan yere sür
@kirgin-cicekler Elma sirkesi %100 doğal olacak ama
bir viedeoda altaki kiz gecmez dedi
@kirgin-cicekler Denemeden bilemezsin ki, bu yöntemle kurtulanlarda var. Hangisine inanacaz şimdi. Ben maden suyu ile yıkıyorum yüzümü ve parlamaya başladı artık yüzüm.
Benim yüzümü görsen cok mutsuzum
@kirgin-cicekler Şifa Allah'tan sen onun şifa verceğine inanarak uygula, o bunu sebeb yaparda sana şifa verir. Ümidini kaybetme
Siyah nokta bandın burnun için ise yaradı mı?
Evet.
Siyah noktam yok.
Çok fazla olmuyor
Hiç denemedim gerek duymadım bilmiyorum