AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
Hiçbir işe yaramaz. Kese yap bütün siyah noktalar çıkıyor.
Azıcık yarıyor, biminki az yapışıyor ama cettua daha çok yapışıyor
benim bir arkadaşda var. Sıradan bir tutkalla çözüyor😅 deneyin bnce
Haydaaa.. kardes o nedir oyle? 😂😂
Tutkal işte pva
https://m.youtube.com/watch?v=jzXRyBFW--0
Burundaki siyah noktalar için Bim'de satılan burun bandını kullanıyorum ben
Ne kadar işe yarar? Bende de bantlar var ama vallahi parama yazık.. hiç işe yaramadı daha
Geçici süre etki ediyor tabi ama ben onu kullandıktan sonra rahatladım gerçekten. İçinden altı tane çıkıyor en son beş tlydi
Bu kızı artık sol alt dudaktaki şirin benden tanıyacağız 😃😃😃
Ajahah aynen
siyah nokta o tatlı dudaklarını daha çekici hale getiriyor..
Teşekkür ederim çok kibarsın ☺
Rica ederim ne demek :)
İnsanların yazdığı şeyleri kullanma. Bende birsürü şey sürdüm yüzüme insanlar şu iyi gelir bu iyi gelir şunu kullan diye. Yüzüm mahvoldu. Herkeste her şey aynı etki yaratmaz. Dermotologa görün
Garnier dene. Kil maske piling temizleme hepsi aynı arada
işe yaramıyor o ben beğenmedim
Ruj yok diyon ama penbe dudaklısın o zaman. Üst dudak biraz garip duruyor resimden olabilşr mi? Dudağın küçük yüzüne göre normL olabilir. Tam portre görmek lazım.
Ruj yok ama ben gün içinde bir kaç kez nemlendiririm dudağımı onun etkisi kalmıştır. Üst dudağım alta göre ince zaten ama yüzümde normal 😊☺ anormal bir şey söylemedi kimse şimdiye kadar aksıne beğenirler beni sağolsunlar
Ben gördüğümü söyledim. Beğenmedim demedim. Neden kötü olsun ki
Kötü dedin demedim ki üst garip duruyor dedin ya ondan sksh
Alta göre orantısız gib. Resimden de kaynaklanıyor olabilşr.
Bilemedim
Sorularına attm
Cilt bakimina gidebilirsin. Eger gidemezsen yuz temizleme jelleri, kremleri, maskeleri alabilirsin. Siyah noktalari sakin sikma izi kalir, dogal yontemlerle hallet.
Bende iz kaldi carem yok mu ya üzüliyom
Sivilce için imex diye bir krem vardı onu kullanabilirsin siyah noktalar için kükürtlü sabun ve renk düzeni için oriflame essentıals sabun-krem kullanabilirsin saygılar
Bana bimden annenem almıs 5 tane yaptım etki yapmadı
Bimde satılan siyah Nokta bantları güzel ama bence ciddiyeye gitmelisin
O da mantıklı.. cildiye çözer ancak
Büyük ihtimal yüzün karma temizleme jeli faşan verir
Tamam canım saol😊
yumurtanın akını ayır sorunlu bölgeye sür peçeteyle kapat kuruyunca peçeteyi çek hepsi çıkacak
Denedim ama bir sonuç alamadım. Yöntemi yanlış mı yaptım acaba? 🤔
youtube da videoları var kesinlikle ise yarıyor 😊
Bakayım tatlım saolasın😊
rica ederim 😊
Işe yaramaz canım. Yumurta akı cildi gerdirmek içjn kullanilir. Gözeneklere dolmayacak kadar yoğundur. Istedigin kadar cek pecedenin bir kismi da bolgede kaliyor
Dudaginda ne guzel. siyah nokta var keske bende olsa😂😂
Siyah nokta değil ben o :))
O sense bende çok var 😁
Hergun gul suyu kullan. Cildin bebep poposu gibi puruzsuz olur. :D
Bim de satılan baya yarıyordu nirde defacto da varmış denemedim ama memnun olanları duydum
simge bişey diğcem lanet şey bendede var o siyah maske nasıl yapılıyor yanıtlasana
Valla siyah noktanın olduğu bölgeye sürüyosun 15-20 dakika bekliyosun zaten yüzün gerilmiş oluyo. Sonra soyuyosun bu kadar
ya hayır hangi malzeme
Malzemesini kendiniz hazırlamıyorsunuz hazır olarak satılıyor
nerde
Gratis watsons rossman bu 3 yerde var olması lazım kuaför malzemeleri satan yerde de bulunur ve bazı süpermarketkerde
bende haftada bir buhar maskesi yapıyorum haftada iki defa kahve telvesi ile peeling yapıyorum
bır sey yapmıyom ama gıttıgım berber bır seyler bazen suruyo ıyı gelıyo
Gülsuyu sabunu yeterli oluyor cuma günleri yapıyorum maske😒
Haftada 1 gün mü kız ayool
Evet yüzü de biraz rahat bırakmak lazım
Bende siyah nokta yok sivilce vs gibi. o nedenle rahatım. nemlendirici yetiyor yani
Ayhh iyi bakalım kız ayool
Henüz değil, az sonra nemlendirici kremimi uygulayacağım.
Ayh geç kalma kız ayool
hergün düzenli olarak yeşil sabunla yıkaman bunu çözecektir
yağ eritici özellikli fairy le günde 3 kez yıka. inatçı lekelerle soğuk suda bile başa çıkabildiğine göre senin yağ ve akne problemini de çözer
Hic gulesim yoktuasdfgjkl
ben gergün dalin bebe sabunu ile yıkıyorum dert yok sıkıntı yok
Pudra ve gulsuyunu maske yapip yuzune sur faydasi oluyormus ama bilmiyorum baska
Kullanmıyorum, çok sert çıkarınca tüyleri de yoluyor sonra o tüylerin görüntüsünden kurtulmak için sürekli kullanmak gerekecek
Evet bunu yaşıyorum o yüzden yeni almam lazımm
Bantlar maskeler kullan zamanla geçer geçmesede dert etme görünüş o kadar önemli değil insan ilişkilerinde emin ol özgüvenini kırma
Senin benim için öyle de çoğunluk önce dış görünüşe bakıyor maalesef...
Garnierin hiçbir ürününü beğenmiyorum daha çok beyaz nokta yapıyor matlaştırıyor cildi en iyisi suyla temizlemek
Ya sinir oluyorum sana varya cok iticisin keske ölsen kiz
Hemen ölüyorum kız ayool
Öncesinde bir 10-15 dakika duruma göre siyah nokta olan yeri buhara tut sonra kullan ise yarıyor
Ama 4-5 ayda bir kullan. Daha sık kullanırsan burnunun üstündeki kıllar kalınlaşır
Bimde vardi 5 tlye onu kullandım bir ara ise yaradı ama çok değil
Ay onu alıyordum Allah var güzel şimdi ama kuzenim de aldı tüm bantlar yapışkansız çıktı biz şok sonra birdaha başka bir bimden almış onlarda öyle çıkmış :/
Hayır ya verdigin paraya yazık ben her markadan almıştım indirimdeyken bir faydasını görmedim
Ben siyah noktalar için bı ürün kullanıyorum ve cidden ise yaradi
Hic dokunmamak ve cilt uzmanına bırakmak (peeling vs yaptırmak)
Ya bu maskeden bende kullandim 1 gün sonra yüzümde sivilce cikti bir kac yerde artik korkuyorum yapmaya
Sende yan etki yapmış demek ki kız ayool
Bilmiyorum yaa cok gicik bosuna aldim bir ton bakim esyam var kullanamiyorum 😢
ahh ahh sende bendensın ben tedaviye basladm canım raucctune bna mesaj atabılrısn
sivilce için clyndoxil krem
cilt lekeleri için gano sabun ve pelomin cilt maskesi kullan
Dermatolojiye gidebilirsin. bakma milletin şunu kullan bunu kullan demesine
Benim yuzmde siyah nokta var mı onu bile bilmiyorum. Yok sanırım.
acnesinamite diye adını henüz tam yazamadığım marka jel var. ben ondan kullanmıştım bir ara baya etki etmişti. tavsiyedir,
Nivea ve ritüel markası işe yarıyor..
Yas maya kullaniyorum
Profilinizdeki yazilari okudum :) ilginc
dudağın güzel dolgun ve hacimli duruyor ama uçukkmu var?
Ben o ben. Detayı kimse okumuyo heralde
okumuyoruz evet :) nasıl ruj yok pespembe duruyor :)
Gün içinde bazen dudak kremi sürüyorm
Sence ruj olsa böyle mi durur :)) doğal olduğu çok belli
çok hoş görünüyor. Dolgun ve oldukça tatlı :)
Ayrıca beyaz tenlisin herhalde bu çok çok güzel
Yo buğday
çok çok tatlıı :)
Ne dersen de beyefendi durmaksızın çok tatlı olduğunu düşünüyor sevgili soru sahibi 😂😂😂😂😂
Valla en iyi cözum buhar tut yuzune sonrada hafifce sıķ
canım Garnier bana iyi gelmişti amaaa 2_3 ay devam etmelisin soyliyimmmm
Amannıın naptın kız , 3 ay ne😂 ben 2-3 gün art arda devam edip daha sonra "yapmasam da olur" diye diye bir sürü yarım kalan cilt bakım ürünü biriktirdim odamda 😂 işe yarıyorsa ona da katlanıcaz madem..
Yani hergun değil haftada 2_3 kez ama uzun süreli yap... ben kışın falan başlamıştım.. şu an azaldı , direkt kaybolmuyor ne yzkki syh nokta...
Garnier çok yağlı ciltlere iyi geliyor. Ama inanin oyle sandiginiz etkiyi bulamazsiniz. Kisiden kisiye degisir. Bende sivilce yapmisti
Dudaklara iyi gözüksün diye ruj da sürmüşün ama beğenmedim ben
Ruj sürmedim ki. Sürülü ve baya güzel halleri de var ya atmadm bu doğal bunu attm. d
O zaman rengi güzel rujlu gibi
Bilmem belki efektendir :))
öperek test edebilirim ancak :) o zaman nasıl olduğu hakkında yorum yapabilirim :)
Üst çok ince alt dudak dolgun falan hoş bence tam ver bir alt dudak denilecek dudaklar
Ahahah
Hiç maske yapmadım hayatımda sen benden de bagyansin ya 😂😂
O ne demek ya sen benden bayansın kız ayool
Başarıya giden her yol mubahmıdır. Türkiye öyle kız ayolll. 😂😂😂
Mübahtır kız ayool
Doğru. At binenin kılıç kuşanın yol gidenindir.
Cilt. bakimina git bir kere onlar cilt tipine gore zaten seni yonlendirir
Heh tam benlik konu bendede sivilceler var ya nasıl geçirebilirimm
Oku buraları hacı. :D
hahahaha çok eğlencelisin adamım okurum tamam :D
KAnka maskeler var sıyah nokta ve sıvılce ıcın onlarda baya ıse yarıyor
bende de aşırı var ya bir çözüm bulamadım her şeyi denedim.
Burnumu aldırmayı bile düşündüm😂😂
:D :D gel beraber aldırak la :D
Ondan sonra oksijensizlikten hayde tahtalı koye😂
😂😂
Cildimde sivilce bile çıkmaz, çok temiz ve pürüzsüz bunuda makyaj yapmamaya borçluyum
Bende hiç yapmıyorum ama var onunla alakalı değik ki o
Ks de simge gibi oldun kiz ayolllll 😁😁😁goren ya kufrediyor ssni ya da ayooll die cvb verio.
Canları sağ olsun ayool
😂😂😂
BİM'in siyah nokta bandını kullandım güzel işe yarıyor
Biminki Güven vermio pek
Kullandım görüşümü söyledim sana kalmış
himalaya scrub ceviz özlü peeling, siyah nokta bantı
Saol canım 😊