Heyyo herkese merhaba ✨ parlak bir cilde sahip olmak için yapmamız gerekenleri derledim. Evde olsak da mutlaka cilt bakımını ihmal etmeyin! 🤗

1. Bol bol su içmeyi ihmal etme!

Parlak ve pürüzsüz bir cilt için ilk yapmanız gereken su içmek olacaktır. Su hem bağışıklığınız için ve hem de cildiniz için çok önemlidir. Uzmanlar tarafından günde 2 litre içmemiz konusunda uyarılmaktayız.
2. Güneş koruyucu kremleri kullanın!

Güneş kremini sadece tatile giderken kullanmamalısınız. Gün içinde güneşin vurduğu her yere gitmeden önce mutlaka güneş kremi kullanmalısınız. Güneş kremi, güneşin zararlı ışınlarından cildinizi korur. Güneş lekesi ve kırışıklık gibi bir çok istenmeyen görüntüden kurtulmanızı sağlar.
3. Yediklerinize dikkat edin!

Bir çoğumuz gün içerisinde abur cubur, şeker ve sağlıksız yiyecekler tüketiyoruz. Lakin bu tükettiğimiz şeyler cildin yapısını bozarak cildin yağlı gözükmesini sağlıyor, yağlı cilt gözeneklere de dolunca sivilce oluşumu başlıyor. Bunlara dikkat etmenizde yarar var.
4. Peeling yapmayı ihmal etmeyin!

Peeling yüzünüzdeki ölü derilerden kurtulmanızı sağlayacak. Bu nedenle parlak cilt için yüzünüze mutlaka duştan sonra peeling uygulaması yapın. İsterseniz bunu vücudunuza da yapabilirsiniz böylece vücudunuzdaki ölü derilerden de kurtulmuş olacaksınız.
5. En önemlisi cildinizi temiz tutun!

Günlük hayatta makyaj yaptığımız için gözenekler tıkanır ve pütürler oluşur. Cildinizi iyi temizlemezseniz ise sivilce oluşumu meydana gelir. Bu yüzden gece yatmadan önce makyajınızı çıkardıktan sonra mutlaka tonik kullanın. Sabah uyanınca da aynı işlemi yaparsanız cildiniz tertemiz olur böyle bir sorunla karşılaşmazsınız.
Bir sonraki bence de görüşmek üzere 👋🏻 Hoşçakalın 😽
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
O kadar doğru ki maddeler ciddi anlamda ben kış aylarında bile güneş kremi kullanıyorum ve çok işe yaradığını düşünüyorum.
Güneşten korunmak ve bol bol su içmek gerekiyor gadası
Mükemmel bilgiler genelini yapmaya çalışıyorum ama daha çok dikkat edicem artık araştırma için sağol 🙂
Cilt sağlığı ve dolayısıyla da bakımı çok önemli, güzel bilgiler. Emeğine sağlık.
Evet güneş kremi kullanılması gerek. Ama zaten artık cilt bakımı da yapılmaz virüs oldugun için bi önemi yok diye düşünüyorum.
Hepsi o kadar önemli ki... Biri eksik olsa diğerlerinin önemi kalmıyor.
şu su içme olayını çözmem lazım bi insan hiç mi sevmez su içmeyi arkadas:)
Bol bol su içmek sart ✌️💃
Eline sağlık öneriler güzel.
Cilt bakımı en önemlisi
Hiçbir şey yapmamak bence ahahha
Hepsi çok dogru. Tabii ki bol su 👍❤️
2 numara dışında hepsini yapiyorum 😁
Su içmek en önemlisi ve temiz bir cilt
cilt sağlığı çok önemli teşekkürler bilgiler için
Bazilarini uyguluyorum
Hepsini yapıyoruzda genetik sanırım
Güzel bir soru olmuş elinize sağlık.
Bol su içmek şart👌🏻
Güzel bilgiler emeğine sağlık
Güzel olmuş. Bol bol su içmek şart.
Eline sağlık
Her zaman 👍👍👍🌹
Bunları uygulayacağım
Çok iyi
Biliyorduk ki 😅