Aslinda yikanmamasi gerektiğini söylüyorlar. Ayakkabidan ziyade bunun makineye zarar verdigini iddia edenler var. Ama biz yillardan beri makinede spor ayakkabilari yikiyoruz. Makine acısından pek bir zarar teskil ettigini gormedik. Ama ayakkabi icin ayni seyi soyleyemem. Zaman zaman ayakkabinin tahribasyona ugradigi oluyor çünkü. Abartmadan, ara sira yapilabilecek bir islem oldugunu dusunuyorum ben. Yine de siz bilirsiniz. :)