Çok uzun zamandır mandal almadığımı fark ettim. Genelde kurutucu o işi görüyor. Bir de çamaşır telim var. 3 4 parça eşyayı üstüne atıyorum. Mandal hiç kullanmadığımı fark ettim.Mandal artık gerekli mi? Siz mandal kullanıyor musunuz?
Mandal kullanmak demode mi oldu? Kurutma makineleri ve petekli kurutmalıklar yüzünden mandal alan kalmadı mı?
Balkona asmayı pek tercih etmiyorum. Temizlensin diye yıkayıp tekrar araba tozu dumanı gelen balkona asmak mantıksız geliyor. Ev içinde çek-as kullanıyorum kalorifer peteği önünde kuruyor
Ana Sayfa > Çamaşır Yıkama Sırları > Sorular > Mandal kullanmak demode mi oldu? Kurutma makineleri ve petekli kurutmalıklar yüzünden mandal alan kalmadı mı?