Çamaşır yıkama, asma, toplama, katlama, ütüleme, yerleştirme.. 


Ben en çok renklerine göre ayırırken zorlanıyorum 🙄
nefret ediyorum. Suyu israf etmemek ile çamaşırların renklerinin solması arasında git gel yaşayıp, çamaşırları seçiyorum. Her seferinde üzülüyorum
Cevap
12Cevap
Yıkamayı asmayi utulemeyi toplamayı ve yerleştirmeyi severim ama katlamak dan nefret ediyorum o yüzden de katlamak yerine asıyorum
Yorumları okuyorum da çok üşengeç kızlar var hanımefendi
Asma, buruşmayı önleyecek katlamayı kolaylaştıracak şekilde asmak lazım
Yıkama ve kurutma makinası var.. Sanırım en zoru ütüleme ve katlama faslı.. Keyifli geceler..
Makineden çıkarmak (ağırlaşma nedeniyle) ve katlamak. 😄
Hepsini seviyorum eğer çok değilse 😄
Yıkamayı makine yapmıyorsa tabiki yıkamak. 🤣🤣🤣
Asma ve katlayıp yerleştirme
Dünyanın en sinir bozucu işi ütü
Ütüleme ve yerleştirme kısmına ayar oluyorum 😵💫
hiçbiri zor değil
Kesinlikle ütü
Asması daha zor...
Ütüleme
Utulemeeee...
Sermek🥺
Asma ve ütü bence.
Ütüleme
Her evresi zor
Asma toplama katlama ve dürme
En zoru perde asmak
Asma ve ütüleme
Ütü..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?