Çamaşırları asmak mı daha zor, toplayıp dolaba kaldırmak mı?

Çamaşır yıkamaktan nefret ediyorum desem yeridir...
Ya bitmiyor ya bitmiyor...
Derdi tasasi bitmiyor mübarek...
Biriksin, renklere ayır, makinaya at, çıkar, as, topla, ütüle...😱😱😱
...
...
#sitare💫💫💫
Çamaşırları asmak mı daha zor, toplayıp dolaba kaldırmak mı?
Cevapla