Arkadaşlar tatile çıktım çok şükür nihayet. Daha doğrusu arkadaşımın babasının yazlığına geldik. Ev olduğu için her gün tonla çamaşır çıkıyor, diğerlerini makineye atıyorum ama mayolardan emin olamadım.Mayo ve bikiniler çamaşır makinesinde yıkanabiliyor mu, yıkanıyorsa nasıl yıkamam lazım yardımcı olur musunuz?
Merhaba, Mayo ve bikinileri bildiğim kadarıyla çamaşır makinesinde yıkamak doğru değil. Çünkü mayo ve bikini kullanım ömrünü kısaltıyor ve kumaşı yıpratıyor yine de yıkayacağım diyorsanız düşük sıcaklıkla yıkamanız doğru olacaktır. Tabii benim önerim elinizde ve mümkünse sadece su ile yıkayıp daha sonra da güneş alan bir yerde kurutmanızdan yana olacaktır tabii eğer çok kirlendiyse deterjan kullanabilirsiniz.
Mayo ve bikini yıkarken değil çamaşır makinesi, deterjan bile kullanılmamış diye biliyorum. Normal çeşmeden akan suda hafif citileyerek yıkayın. Hijyen amaçlı ise de kalıp sabun kullanın.
Valla ben 1 ay boyunca havlularla beraber attım yıkadım. Hem deniz dönüşü hem havuz dönüşü her gün yıkandı. Özellikle baktım hiç deformasyon veya çekme olmadı. Özellikle bikini üstünün süngerlerine kadar kontrol ettim. Gayet güzel yıkanıyor 👌