Yeni siyah pantalon aldım denedim rengi bacağıma geçmiş. Neyse 15 dakikada yıkayım dedim boyasını atsın dedim ilk kullanımdan evvel çok deterjan koymuşum durulamaya geçemedi köpüğü kaldı makinada sıkınca ekranda köpük tarafı yandı söndü bende durulamaya verdim oda 25 dakikaydı çok su aldı ilk durulamadan sıkmadan sonra iptal ettim programı aldım pantalonu rengi atcak iyice diye kapattım sorun olur mu
Çamaşır yıkarken 2 kere programı yarıda iptal etmek makinayı bozar mı?
Hayır aslında bozulma hemen olmaz gadası. Çünkü makineyi yapan mühendisler bu gibi durumları göz önünde tuttukları için, makineyi koruma altına almış olurlar. Yani kısacası makinenin kartında herhangi bir bozulma meydana gelmez.
vallahi yeminle hayatında hiç çamaşır makinesi çalıştırmadım bilmiyorum yıllar önce bir kere çalıştırmış tım onu da ilaçları yanlış koymuşum her taraf battı çıktı