Sıvı tabi ki. - Rahatsız edici kokusu yok. - Dökünce ortaya çıkan toz veya detarjanlar yok. - Makineye koyması daha basit kendi ölçüsü var. Toz detarjanlarda ölçekle veya kapla koyuyoruz ve alırken zorlanıyoruz ve dökülüyoor da. - Toz detarjanlarda kaşınma hissi veriyor kaşımaktan kızarıklıklar oluşabiliyor.
Seçemedim çünkü her ikisini de çamaşıra göre kullanıyorum. Rinso sıvılar özellikle hassas çamaşırlarda, toz ise battaniye, kazaklarda ve beyazlarda kullanıyorum.