
Kesinlikle karıştırmıyorum ya ayrı yıkarım ya da ön yıkama yapar ondan sonra diğerlerini eklerim.

o zaman çorapları da ayrı yıkamamız lazım havluları da mesela ya da
yani bana göre hepsi aynı yerde yıkanır ki zaten elde yıkansa hijyen açısından dediğin doğru ama bilmem kaç derece de 3 saat yıkıyor zaten
Ben de öyle yapıyorum önce ön yıkama sonra diğerleri. Renk renk ayırırım tüm çamaşırları tek beyazlar tek siyahlar açık renkler koyu renkler. Yoksa temizlenmiş gibi gelmiyor bana.
Cevap
25Cevap
Yok çamaşır makinesiyle yıkıyorum ben. Diğer. iç.çamaşırlarımın, çamaşır yıkamak gibi yetenekleri yok :F
Şaka da yaparmış 😃
İkinci bir çamaşır makinesi almanız gerekiyor 🤷♂️ aynı anda olmasa bile, aynı makinede yıkamak olmaz 🤦♂️
Görüşümü beğendin 😱 abarttığımı söylemediğine göre, ikinci makine ya yoldadır ya da "hijyen hayallerinde" 🤦♂️
Latife yaptığını düşünmüştüm ciddi olacağın aklımdan geçmedi. 😂
Yooo gayet ciddiyim 🤓 eee ne diyosun bu işe 🤔
Bana 1 tane yetiyor 😃
Bak iyi düşün 🤷♂️ o iç çamaşırlar aynı makinede! 😒
Eee yıkanıyor zaten temizleniyo ben iç çamaşırları hepsini aynı atıyorum valla ne yani südyeni ayrı kilodu ayrı mı atcam işim yok sanki sonuc olarak yıkanıyor ben ona bakarım
bence yıkanırken temiz su ve deterjan hepsini temizliyordur kirli su makinanın içinde farklı bir yere gidiyordur :D
Sadece renkliler ve beyazlılar diye ayrılır öyle iç çamaşırları da ayırmam
Erkekler için makinaya sığan herşey birlikte yikanir
Renkliler haricinde hepsini birarada (perde istisna)
Ne bulursam dolduruyorum. Uğraşamam çoraptır çamasırdır gömlek vs😂
Valla ben öğrenciyken çarşaf, pantolon, atlet tişört ne varsa atardım aynı anda 😂
İç çamaşırları hassas olduğu için elde ayrı yıkarım
Ben ayırmıyorum ama tüm kıyafetleri ön yıkamalı yıkıyorum
Her zaman ayrıdır bende. Açık renklilerle koyu renklileri de ayırırım 😃
Tek kişiye aitse yıkanabilir. Ben tekim diye yıkıyorum. Ailecek olunca herkesinki ayrı ayrı
ben ayri yikarim. ya da bir tur dondurup kirli suyunu akitirim
. zaten oyle yapilmasi daha saglikliymis
Beyazlar ayrı yıkanır renkliler bir iç çamaşır da dahil
Hayır herşeyin kendine göre özeliği olmalı.
Öyle saçmalık mı olur ayrı yıkanır tabii ki
Ayakkabilarimla yikadigim dahi olmustur.
Hepsi beraber. Neden karıştırmıyorsun?
ön yıkamadan sonra yıkanır
Yok valla benim her kıyafetim tekdir :)
Düzenli olarak Kuru temizlemeye gönderiyoruz
Hayır , ayrı yıkarım 90 derecede.
Hayır ayrı yıkarım tabiki
Iç çamaşır kullanmadiğim için sorun yok
Hayır karıştırtmam ben
E yani
Evet yıkarım
Bayanlarin ki ayrı yikansin
sebep ne peki?
Hayır tabiki
Hayır
Evet..
Hepsi aynı yere 😊
Annem oyle yapiyor
beyazlar 80 derece
Ayrı ayrı yıkıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?