Kendi evinde çamaşır makinesi yoksa benim evimdeki makineye götürür yıkarım. Kendi evinde varsa oradaki makinede yıkar asarım. Sonuçta elle yıkamıyoruz. Makinenin bir tuşuna basmayı bu kadar büyütmeye gerek yok, kimsenin eline yapışmaz.
Çamaşır makinesi bozuk ise tabiki çamaşır makinemi kullanıp çamaşırlarını yıkayabilir. Kirlilirini yerleştirir yıkama butonuna basar bitince de kendi asar !
Çamaşırları evime getirip al bunları yıka demesi ya da bunu benden beklemesi büyük bir terbiyesizlik olur !
Onun kirli kıyafetlerini ellemek benim için tiksinç olabilir. Zaten mahremiyet denen birşey var. Kocamın annesi diye benden böyle şeyler beklemesi gerçekten absürt olur.