Nişamlımla ayrıldık yüzükler atıldı çok kötüyüm arkadaşlar bir akıl verin.

5 yıldır birlikteydik askere gitmeden aile arası ufak söz nişan gibi birşey yaptık.nişan yapıldı 1 hafta sonra askere gitti.o kadar bekledim hayaller kurduk telefonda deli gibi seviyordu.askerden geleli 2 ay oldu ve nişan atıldı bana çok ağır laflar yaptı evlenicektik eşyalar hazırlıklar yapılmıştı altınlar bile alınmıştı.annemle hiç anlaşamıyolardı annem herşeye karışıyormuş aslında öyle değil annem hep iyilik için konuşmuştur konuştuysada.böyle günah keçisi biri olarak algıladı annemi.kendi annesi de çok akıl verdi yok öyle yok böyle diye .benım ailem benı ona verdi.kaçırıcam demişti bana bende ailem benı sana veriyor kaçırmana ne gerek var dedim .annesine sormuş kaçırayım mı diye annesıde demiş ki ne gerek var elalem bak bir düğün yapamadılar kaçırdılar der demiş.benım son zamanlarda cok ustüme geldı ağır laflar konuştu ya ailen ya ben dedi.benım ailem ki ona o kadar ıyılıkler yaptı.üstüme geldi bende eşyalarını istemiyorum diye yolladım ailemle yani nişanı attım ama onu cok seviyorum 5 yıldır hep ona kavusmayı onunla uyumayı ona yemek yapıp beklemeyi istediğim zaman sevebilmeyı gözlerıne bakabılmeyı bekledım ben onu hep bekledım o askerdeyken butun esyalarımızı almıstım.ama o benı kaybetmemek için hiç bir sey yapmadı ben tükürdüğümü yalamam dedı gel konus ailemle tatlıya bağlayalım dedım bana ne senı istemiyorum dedi ne de sevmiyorum dedi nede gelip ailemle konustu ne ailesı neden böyle yaptınız dedi bozulmaması için hiç caba göstermedi.ve ayrılalı 1 bucuk hafta kadar oldu onu bı ıkı kere bıseyı mana edip aradım neden arıyosun ben senı arıyomuyum dedı ılla hattımımı değiştireyim dedi.yıkıldım çok kötüyüm ne işte çalışabiliyorum ne yiyip içebiliyorum yanı bı vardı şimdi yok hayatımdan herkesı cıkarım sadece o olsun dedim şimdi yapayalnızım kimsem yok ağlamaktan gözlerim görmüyo.kalbimin orası çok kötü yanıyo böyle o aklıma gelince anılarımız gelince.. ki bana dokunmaya kıyamazdı hep ılk ve son olucaksın ben delımıyım hiç bırakırmıyım diyodu neden böyle oldu nıye böyle üstüme cok geldi benı çok zorladı yapma etme demedi.nasıl böyle değişti anlayamıyorum içim cok kötü yanıyor ve ben onu tanıdıysam benı bır daha aramaz kahrından ölse bile.. ve o kadar askerden gelsın diye bekledım ona doyamadan bunlar yaşandı ben onu unutamıyorum ve günden güne daha kötü oluyorum zayıfladım onsuz nasıl olacak hayallerımız ...biz... artık yokuz o öldü o artık yok ...
Nişamlımla ayrıldık yüzükler atıldı çok kötüyüm arkadaşlar bir akıl verin.
Cevapla