Her Aşk Bir Gün Bitiyormuş Hiç Kimseyi Çok Sevmeyin yoksa kaybedersiniz :( ?

5 aylık bir sevgilim vardı kendisiyle sanki 5 yıldır sevgiliymişiz gibiydik ondan habersiz tuvalete bile gitmezdim aynı oda hiç bir şeyini benden saklamazdı çok seviyorduk birbirimizi ben onu çok sevmiştim saçlarını okşayama koklamaya bile kıyamıyordum ben onunla ilişkiyede girmedim çünkü ona kıyamadım iyide girmemişim her buluşmamızda çiçek alıyordum bir gün kırmızı gül bir gün papatya her sabah günaydın hatunum sözlerini esirgemiyordum oda bana sürprizler yapıyordu üşüyordu ceketimi verdim giymişti ve cebine bir not bırakmıştı seviyorum seni kalbimin sahibi diye Avm ye gidiyorduk o bana mont pantolon alıyordu bende ona ayakakbı kolye kıyafet benzer şeyler birbirimize alıyorduk bir gün omuzumda uyumuştu uyumuştuk arkadaşım fotoğrafımızı çekmişti çok romantik çıkmıştım herkez kıskanmıştı Ve gel gelelim ki ayrıldık bir daha barışma ihtimalimizi yüzde 1 bile görmüyorum siz siz olun hiç kimseyi çok fazla sevmeyin ve şöyle bitirmek istiyorum Allah der ki: "Kimi benden çok Seversen, onu senden alırım." ve ekler: "Onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım.
Her Aşk Bir Gün Bitiyormuş Hiç Kimseyi Çok Sevmeyin yoksa kaybedersiniz :( ?
Cevapla