walla inan bana cidden tutuyor :)) bende gençken bir aşifte tarafından kandırılmıştım ama deli gibi seviyordum filan neyse birgün ögrendımkı benı aldatıyormuş. kan beynıme sıçradı öyle ağır (küfür değil.. küfür erkeklik değil) konuştumkı kız bırdaha yuzume bakamadı. derken 3-4yıl geçti aradan ama gelde bana sor 1-2yıl kendımı toplamaya çalıştım okadar kişi tanışmaya çalıştıgı halde dönüp bakamadım. derken neyse kendımı topladım zamanında çapkınlık yaparak fılan yoksa sittinsene kendımı toplayamazdım. derken buna öyle ahhhlar ettımkııı kızın hıcbır işi rast gitmemiş 3-4sene sonra bana dönmek istedi ağlaya ağlaya... ben ne dedim biliyor musun? "yıllar sonramı değerimiz anlaşıldı? malesefki sana karşı zerre duygusuzum. ayrıca sağolasın sana kızıyordum ama senın sayende kendıme değer vermeyı ögrendım sayende gözlerim açıldı öyle açıldıki senin üstüne kaç gül kokladım sayısını bile hatırlamıyorum" dedim. kız afalladı kaldı hıçkıra hıçkıra dönmem için uğraşıo fılan lanet olsun dayanamadım gözyaşlarına.. cunku dunyadakı en saf duygu gözyaşıdır.. bır ara vıcdanım elvermedı yınede konuşmaya çalıştım arkadaşca ama sadece kendını toparlayana kadar.. dedımkı insanlık neymış adamlık neymış ögrensın de bırdaha kimseyi kandırmasın.
harbiden sesli güldün haa bak ta ben duydum tokattan :D ahahah.. eee alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste (burdan Aleyna Tilki'ye göz kırpıyorum benimde bestelerim var hıhhh) ;p
bak yaaa :D ulan bırkerede sız kızlar lafı göötünüzden anlamasanız şaşırcam :D aleyna değil o ben sadece aleyna şarkı çıkardıya ona bınayen dedim tamda şarkısı oturdu lafa. kı bırde bestelerimde var oyuzden araya sıkıştırdım.
pehhh sen zevkten ne anlarsınkı cadolozz ;p kız herşeyiyle süper! ses olsun güzellik olsun kişiliği olsun şuana kadar tanıdığım en güzel insanlardan biri.
Ettim. 2 yıl boyunca her hafta kavgalar çıkartıp ayrılıp ayrılıp barışıyordu benimle. ne zaman şehir dışına çıksam ayrılıyodu benden :) geri döndüğüm zaman barışıyordu. sonuna kadar sabrettim ve en son ne hali varsa görsün dedim. zaten biz ayrılmadan eski sevgilisiyle yeniden biraraya gelmiş bile. onları el ele yakalayıp yüzlerine tükürüp çektim gittim. çok beddua ettim, etmeye de devam ediyorum. Çocuğun hiçbir mevzudan haberi yoktu zaten. o yüzden allaha bıraktım
kötülük etmiş olsada bana hayatımın en guzel zamanlarını da o yaşattı. ırıspı demezsek daha iyi olur :) öbür salak belki de salak değildir salağa yatmıştır
Bu kadar medeni nasıl olabiliyosunuz mutluluğa söz vermiş biri en kötü şekilde sizi mutsuz ediyorsa şayet aldatmak gibi benim gazabımdan korksun ki öylede yaptim ve afetmedim
Makul ve mantıklı düşünecek olursak hiç kimse kimseyi gel benim sevgilim ol seninle aşk yaşayalım deyip zorla boynuna köle zinciri takıp bağlamıyor... İki tarafın isteği oluyor... sonrası yine onlara bağlı... Ben hiç beddua etmedim... Giden gider... Zorla tutamam... Beni sev, benimle evlen beni bırakma demem... Diyemem... Utanırım... Gurur yaparım... Beddua etmem... Çok üzülürüm... Orası ayrı... Yüreğim var... İncinirim... Taş değilim... Giden gitsin... Yolu açık olsun...
Ben Allaha bırakırım Allah bildiği gibi benim gönlümden geçtiği gibide yaptı bir kaçını ama normal arkadaşlardan hak dünyada belki yok ama Allah katında mucizevi bir şekilde gercekten var
Unutmak sende biter hayat devam ediyor ve insanın 1 günü 1 gününü tutmaz yarın ne olur bilemezsin ilerde unuttuğun şeyler aklına geldiğinde de güler geçersin
Bana dedi ki : sen benim için değerlisin ama ben diye bir şey yok. Ben de, sen diye bir şey yoksa olmayan biriyle konuşmamın anlamı yok dedim. Başladı beddua ya 😞
Beni daha gördünüzmü? Dünyevi yaşantım hakkında bilginiz varmı? Daha önce benimle sohbetiniz oldumu? Beni tanıma fırsatınız oldumu? Bunların hepsi koca bir HAYIR.
O halde tanımadığınız insanlar hakkında fikir üretmeyin. Aynı şeyler benim içinde geçerli.. Sizin hakkınızdaki yukardaki hiçbişeyi bende gerçekleştirmedim. O halde size niye yalan söyleyeyim, buna ne zorunluluğum var? Hayırlı geceler...
Bak yanlış anlamada ailemin içinde çoğu tesettürlü yalnız insanın gözüne sokarak değil buraya geliş amacınız belli az çok zeki insanım nikinize kadar yazmanıza gerek yok bence sevgilim olmadı yerine evet ya da hayır yazabilirdin tatlım hiç olmadı mı ne yani konuşmadında pek inanamadım ben bu benim görüsüm ks girdiysen elestiriye açık olmalısın
Eleştiriye açığım. Bakın şu an konuşuyorsunuz zaten. Buraya geliş amacım islami. İstiyorsanız beni takip edin.. Profilime görüşlerime sorularıma bakın.. Yani insanlar illaki çıkar için bişeyler yapmak zorunda değiller ve her tesettürlü aynı olcak diye bişey yok. Beni tanımıyorsunuz yani eleştirirsiniz anlarımda az çok anlıyoruz felan. Bu iftira gibi bişey. Çok şüphe duyuyosanız modlara söyleyin hesabımı kontrol etsinler. Yani ne demeye calısıyorsunuz? Peçeliyim üstelik. Yüzüm bile kapalı. Ve sevgilim olmak zorundada değil. Yani olcak diye bir kaidemi var. Böyle birseymı olur? Eleştiri ile suçlamayı karıştırmıssınız siz. Ben bunu tabii ki kabul edemem..
Ve üstelik bana burda kaç defa mesaj isteği gelmiştir tek bir tanesini kabul etmedim bunu size ispatlarımda. İnsan eleştirebilirsiniz ama yargılayamazsınız. Bir irtibatınız yoksa az çok anlıyoruz gibi bir üslubla konuşmazsınız. Saygı çerçevesi içinde konuşmayı bitirebilirmiyiz? Hayırlı geceler.
@BirSalkımYaprak hayır.. Makyaj yapmam ki ben.. Sürme vs yani :) Üstelik kayıt olduğumdan beri bu resmi değiştirmedim. Ve hesabım var zaten 2. hesap neden açayım.
Daha önceden diyorum çünkü öyle bir nick kullanan bir kız vardı hatta kapatıp aynı isimden hesap açmıştı sonra burdan biriyle konuşmıştu sevgili gibi sonra çocuğa konuşamam deyip kapayıp gitmişti
@BirSalkımYaprak Yok hayır o ben değilim. Burda kimse ile konuşmuyorum. Mesaj atmak isteyenler çok oluyor ben nefs durumu var diye kabul etmek istemiyorum. Aslında burda saygı ve edep çervesinde bozulmadıgı sürece konuşulabilir nefs şehvetlendirilmediği sürece.. Çünki Hz. Âişe annemiz bile tüccarlarla konuşurmuş. Alışveriş için. Ama ben yinede korkuyorum, yanaşamıyorum.. :)
Ben bişey demek istemiyorum benim bilmem de gerekmez önemlide değil uzatmakda istemiyorum kimsenin seni bilmesine tanımasınada gerek yok sen kendini bil yeter Birde herseyi bilen bir Allahtır... Herkez kanar o kanmaz uzatmayalım ok
En İyi Cevaplar