Cok mutsuzum yalnizim ne olur yardim edin kalbim cok aciyor dayanamiyorum yeter :( ?

Önce sevgilim birden bire terk etti bir yanim hep eksık kaldi acisi hala devam. ediyor ilk sevgilimdi. Okulda dusundukce aglayasim geliyor bogazim aciyor aglamamaya çaliştikça. Ya çok aliştiğiniz bir insani kaybetmekten daha kotu bir sey yok. Boşlukta kaldim çok caresizim sanki geri donecekmis gibi. Şu gibtiğimin dunyasinda bir kere cok mutlu oldum o da sadece 1 sene surdu be. Diğer şey ise hiç arkadaşim yok okulda bir tane bile. Tenefuslerde basimi siraya koyuyorum. En arkada tek basima oturuyorum. Canım çok yaniyor çok anlatamiyorum. Artik hicbirsey ilgimi cekmiyor. Zaten çirkinim kimse beni onemsemiyor sevmiyor bile. Ne olur bir çare bulun hiç bir şeyden keyif alamiyorum. İçim aciyor. Bir tek sevdigim. kisi olsaydi bana o bile yeterdi ama o da gitti. Niye böyle ya niye.Çok yalnizim. Etkisiz eleman gibi birşeyim olmasam da olur.
Cok mutsuzum yalnizim ne olur yardim edin kalbim cok aciyor dayanamiyorum yeter :( ?
Cevapla