Kalbim çok fena acıyor..unutamıyorum dayanamıyorum..



Facebook'ta paylaş





Selam arkadaşlar ben denizciyim.benim sorum şu bundan 6 ay önce internetten faceden bir kadınla tanıştım.ben 33 o ise 40 yaşında vede 2 çocuk annesi.bu şahıs benim yanıma geldi ve 5 ay benim evimde kaldı..acısıyla tatlısıyla bişiyler yaşadık..sanırım aşık ldum vede sevdim.ama sürekli kavgalar çıkmaya başlamıştı..bu kadının hayatında çok fazla erkek olmuş evvelinde yani internette tanıştığı her kişinin yanına gitmiş birlikte olmuş hatta ve hatta telde tanıştığı birinin yanına bile..hatta çocuklarının babasıyla 10 senelik bir beraberliği olmuş.adam buna nikah bile kıymamış.bana 1 ay öncesinden gemiden iş teklifi geldi vede bende gemiye çıktım çalışmaya başladım.sonradan bu bana çocuklarımı özledim yok bunaldım sıkıldım gibi laflar etmeye başladı telde her aradığımda.bende kalması için çok ısrar ettim bak dedim az sabret 5 ay kaldı kontratım biticek gelicem diye.buda tamam dedi bazı şartlar koşmaya başladı yok içkiyi bırakacaksın yok şöyle yok böyle gibi ama sesi bana hep soğuk geliyordu.ama beni gemiye yollarken sarılmıştı yani hiç gitmek gibi bir durumu yoktu..sonrasından bir duydumki annemden birden ansızın evi terketmiş gitmiş..annesini aradım telime cevap vermiyorlar..faceden ona yazdım cevap vermiyor..size soracağım bu kadın bana geri dönermi? kalbim acıyor lütfen arkadaşlar bana yardım edin beynim durmuş durumda..şimdiden herkeze teşekkür ederim..
Kalbim çok fena acıyor..unutamıyorum dayanamıyorum..
Cevapla