Kızlar, eski sevgilimin doğum günün kutladım cevap bile vermedi?

2 yıl dan fazla ilişkimiz sürdü 5 ay önce ayrılmıştık 2 gün önce doğum gününü kutladım ama mesaj gördü cevap yazmadı bile kötü de ayrılmamıştık sizce neden mesaj yazmamiştir.
Kızlar, eski sevgilimin doğum günün kutladım cevap bile vermedi?
Cevapla