Ayrıldıktan sonra sevmeye başladım. Birlikteyken sadece hoşlanıyordum ve şu an dayanılmaz hal aldı ne yapmalıyım?

Benim ilk deneyimim idi onun ise ben hayatında ki 5. ilişkisi idim. Haliyle benim öncem olmadığı için çok bilmiyordum neler yapmalıyım, nasıl yaklaşmalıyım ve aramızdaki ciddiyeti çok az kırabilmiştik. Öyle canımlı, cicimli bir muhabbetimiz yoktu. haliyle günlük yaptıklarımız hakkımızda merak ettiklerimiz ve geleceğe dair hayaller, idealler vs bundan ibaretti. Ve aRtık iletişim kuramıyorduk onunla konuşurken başım ağrıyordu çünkü bütün yük bendeydi ben yönlendiriyordum iletişimi o ise ilk deneyimi olmamasına karşın sözel olarak girişken değildi daha çok duygu aktarımında iyiydi. Bir gün bir nedenden ayrılmamız gerekti ve ben hiç tereddüt etmeden kabul ettim. Ve 1 gün içinde anlaşarak ve hala o beni sevdiğini söylemesine karşın ayrıldık. Ve bende inanılmaz bir rahatlama oldu artık istedİğim kadar kendime vakit ayırabiliyor, moderatörlük yapmak zorunda kalmıyordum. Zaten onu sevmiyordum ama fazlasıyla hoşlanıyordum bu yolla 1 aylık bir birlikteliğimiz oldu. Ve ayrılala 2 ayı geçiyor. ve ben onu deli gibi seviyorum. ayrılma nedenimiz bir daha birleşmemizi imkansız kılıyor zaten birleşmek gibi bir arzum da yok ama onu köpekler gibi seviyorum elimde olmadan böyle bir şeyler can buldu içimde ve bu artık beni fazlasıyla olumsuz etkiliyor. Nasıl kurtulacağım bu durumdan? ondan bir nevi kurtuldum gözüyle bakarken neden şimdi böylesine sevmek? neden neden neden! nasıl unutacağım onu? tüm sosyal ağlardan sildim unuturum diye yine yok yok yok!

NE YAPMALIYIM?
Ayrıldıktan sonra sevmeye başladım. Birlikteyken sadece hoşlanıyordum ve şu an dayanılmaz hal aldı ne yapmalıyım?
Cevapla