Benim ilk deneyimim idi onun ise ben hayatında ki 5. ilişkisi idim. Haliyle benim öncem olmadığı için çok bilmiyordum neler yapmalıyım, nasıl yaklaşmalıyım ve aramızdaki ciddiyeti çok az kırabilmiştik. Öyle canımlı, cicimli bir muhabbetimiz yoktu. haliyle günlük yaptıklarımız hakkımızda merak ettiklerimiz ve geleceğe dair hayaller, idealler vs bundan ibaretti. Ve aRtık iletişim kuramıyorduk onunla konuşurken başım ağrıyordu çünkü bütün yük bendeydi ben yönlendiriyordum iletişimi o ise ilk deneyimi olmamasına karşın sözel olarak girişken değildi daha çok duygu aktarımında iyiydi. Bir gün bir nedenden ayrılmamız gerekti ve ben hiç tereddüt etmeden kabul ettim. Ve 1 gün içinde anlaşarak ve hala o beni sevdiğini söylemesine karşın ayrıldık. Ve bende inanılmaz bir rahatlama oldu artık istedİğim kadar kendime vakit ayırabiliyor, moderatörlük yapmak zorunda kalmıyordum. Zaten onu sevmiyordum ama fazlasıyla hoşlanıyordum bu yolla 1 aylık bir birlikteliğimiz oldu. Ve ayrılala 2 ayı geçiyor. ve ben onu deli gibi seviyorum. ayrılma nedenimiz bir daha birleşmemizi imkansız kılıyor zaten birleşmek gibi bir arzum da yok ama onu köpekler gibi seviyorum elimde olmadan böyle bir şeyler can buldu içimde ve bu artık beni fazlasıyla olumsuz etkiliyor. Nasıl kurtulacağım bu durumdan? ondan bir nevi kurtuldum gözüyle bakarken neden şimdi böylesine sevmek? neden neden neden! nasıl unutacağım onu? tüm sosyal ağlardan sildim unuturum diye yine yok yok yok!
NE YAPMALIYIM?
NE YAPMALIYIM?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar