İki kez, aldatıldım kimseyi sevemiyorum içimden gelmiyor sizlerde böyle oldu mu?

İki kez, aldatıldım kimseyi sevemiyorum içimden gelmiyor karşı tarafla. Tanışmak istiyenlerlede konuşmk istemiyorm. Sizde böyle oldu mu. Hep eski sevgilileriyle konuştular. Ayrılınca da peşimi bırakmadılar bide kapımda aglıyolar. Ama aldatıyorlar. Çok tuaf. Allh kimseyi yanlış insanlara aşık etmesin sevdirmesin
İki kez, aldatıldım kimseyi sevemiyorum içimden gelmiyor sizlerde böyle oldu mu?
Cevapla