Ne birlikte olabiliyoruz. Ne ayrılabiliyoruz. Ne yapmalıyım?

Sevgilimle son üç ayda defalarca ayrıldık. Evet saçma olduğunu biliyorum. Her seferinde gitme dememe rağmen gitti ve kendisi geri döndü. Her söylediğime kırılıp gitti. Arkadaş kalma kararı aldık. Onda da kırıldı. ve konuşmama kararı aldı. Bende eğer her kırıldığında gideceksen konuşmayalım artık. Ben kırılmaman için her seçtiğim kelimeye dikkat ederken, sen kırılacak birşeyler bulup gidiyorsun dedim. Bu aralar bazı sağlık sorunlarım var. Ertesi günü şöyle bir mesaj geldi. Sağlık sorunların hakkında bilgi verirsen sevinirim. Arkadaş kalmak istemiyorum. Benim için herhangi biri değildi. Sevgiliykende kalmadı arkadaşkende kalmadı uzakta kalamadık. Ne yapacağımı bilemiyorum.
Ne birlikte olabiliyoruz. Ne ayrılabiliyoruz. Ne yapmalıyım?
Cevapla