Ayrılık sonrası özleyen ama belli etmeyen erkek olur mu?

Biz ayrildik ben onu tabiykide özlüyorum hayla seviyorum zaten ayrildiktan sonra 2kere konustuk bir dahada konuşmadık. Bazi sozler paylasiyor ve begeniyor sozde sende beni ozleseydin eger imkansizliklar olmazdi gibisinden seyler yapiyr sonra iste genelde acı ozlem falan givi seyler ama bu yazdiklari seyden tamamen syrilmamizda benim suçum yok acaba pisman mi ya da ozledimi?
Ayrılık sonrası özleyen ama belli etmeyen erkek olur mu?
Cevapla