Sevgilimden yeni ayrıldım. Hiç arkadaşım yok. Kısaca kimsem yok. Bu dünyada yaşamayı hak ediyor muyum?

Sevgilimden yeni ayrıldım ve hiç arkadaşım da yok, biriyle konuşmak güzel olurdu ama benim kimsem yok. Çok yalnızım. Şu dünyada benim kadar yalnız olan kimse daha yoktu. Sizce ben yaşamayı hak ediyor muyum? Ben zavallının tekiyim.
Sevgilimden yeni ayrıldım. Hiç arkadaşım yok. Kısaca kimsem yok. Bu dünyada yaşamayı hak ediyor muyum?
Cevapla